X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Dodatkowe funkcje chroniące przed nadużyciami na Instagramie

Instagram zaprezentował nowe rozwiązania dla większej ochrony użytkowników. Dzięki nim ograniczymy liczbę obraźliwych komentarzy czy niechcianych wiadomości.

Dodatkowe funkcje chroniące przed nadużyciami na Instagramieźródło: shutterstock.com

Wielokrotnie pisaliśmy o tym, że Instagram nieustannie pracuje nad zwiększeniem bezpieczeństwa swoich użytkowników. Światło dzienne ujrzała informacja o kolejnych nowościach.

W oparciu o opinie ekspertów oraz głosy płynące od społeczności, opracowano nowe funkcje i narzędzia, które mają zapewnić użytkownikom większą kontrolę i chronić ich przed nadużyciami. W jaki sposób?

Ograniczenie liczby niechcianych wiadomości prywatnych i komentarzy

Ograniczenie pozwoli uchronić osoby narażone na otrzymywanie niechcianych komunikatów. Nowa funkcja, którą można uruchomić w prosty sposób i w dowolnym momencie w ustawieniach prywatności, automatycznie ukryje komentarze oraz prośby o wysłanie prywatnych wiadomości od osób, które nie należą do grona obserwujących danego konta lub które obserwują je od niedawna.

Co ważne, est to odpowiedź na zgłoszenia pochodzące od twórców i osób publicznych, którzy otrzymują obraźliwe komentarze i wiadomości prywatne od nieznanych osób.

ograniczenia Instagram

źródło: about.instagram.com

Ostrzeżenia, które mają skutecznie zniechęcać do publikowania obraźliwych treści

Od teraz ostrzegające komunikaty będą pokazywały się jeszcze przed publikacją pierwszego, potencjalnie napastliwego komentarza lub wiadomości.

komunikat Instagram

źródło: about.instagram.com

Automatyczne filtrowanie obraźliwych słów, sformułowań i emoji do ukrytego folderu

W ramach tego rozwiązania automatycznie filtrowane są także prośby o wysłanie wiadomości prywatnych, które zawierają obraźliwe treści lub spam. Instagram sukcesywnie rozszerza listę potencjalnie obraźliwych słów, hashtagów i emoji, które są automatycznie filtrowane w komentarzach.

Źródło: informacja prasowa Facebooka

Polecamy raport

Raport redakcji SOCIALPRESS

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail