X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

TikTok startuje z kampanią marketingową. Ma ona udowodnić, że jest efektywną platformą mediową

Platforma jest coraz bardziej otwarta na nowe rozwiązania biznesowe. Dlatego właśnie ruszyła specjalna kampania promująca działania dla biznesu TikToka.

TikTok startuje z kampanią marketingową. Ma ona udowodnić, że jest efektywną platformą mediowąźródło: shutterstock.com

reklama


TikTok zmienia sposób, w jaki marki komunikują się z odbiorcami. Platforma udostępnia przestrzeń niekończącej się rozrywki, która pozwala firmom odkryć nową grupę odbiorców i dopasować treści reklamowe do ich oczekiwań i preferencji. Rozpoczynająca się wkrótce najnowsza kampania marketingowa ma na celu pokazanie, że TikTok to efektywna platforma mediową umożliwiająca skuteczne nawiązywanie relacji z potencjalnymi klientami.

Krótko o kampanii

Do kampanii zaangażowano dwie prężnie działające na TikToku marki – CCC i OnlyBio, a także Lenę Gryszko, która tworzy kulinarne treści na platformie.

TikTok gromadzi niezwykłą i unikatową grupę użytkowników – tylko w samej Europie jest ich już 100 milionów, z czego duża część nie korzysta z innych platform. Dzięki temu marki mają możliwość dotarcia do nowych, potencjalnych klientów, którzy oglądają ich materiały na pełnym ekranie, zawsze z włączonym dźwiękiem. Według raportu przeprowadzonego przez firmę Nielsen – TikTok ma dwukrotnie większą efektywność sprzedażową niż inne platformy.

Płatne działania reklamowe to jednak tylko jedno z narzędzi służących do osiągania założonych celów biznesowych. Poprzez swoją najnowszą kampanię marketingową, polski zespół TikToka udowadnia, że kluczowe w zwiększeniu sprzedaży i wzroście świadomości konsumentów jest podejście, które zakłada aktywną i regularną komunikację organiczną połączoną z wykorzystaniem płatnych działań na TikToku. Nie trzeba posiadać profesjonalnego sprzętu czy specjalnego studia nagrań, aby tworzyć treści, które zaangażują społeczność platformy. Najważniejsze jest, aby być kreatywnym, autentycznym i odpowiadać na potrzeby swoich odbiorców. Do współpracy przy kampanii zaproszono przedstawicieli marek OnlyBio i CCC oraz Lenę Gryszko, którzy na co dzień z powodzeniem wykorzystują platformę do komunikacji ze swoimi odbiorcami.

Na TikToku można znaleźć unikatową grupę odbiorców, która nie korzysta z innych platform. Dzięki temu marki mają wyjątkową możliwość dotarcia do nowych konsumentów przygotowując dla nich atrakcyjne i spersonalizowane treści. Widzimy, że wraz ze wzrostem popularności naszej aplikacji, firmy coraz częściej dostrzegają potencjał TikToka i chętniej decydują się na działania na platformie, tworząc ciekawe i angażujące kampanie. TikTok to wyjątkowe miejsce dla rozwoju każdego biznesu – bez względu na branżę czy skalę działania. Nasza kampania pozwoli jeszcze lepiej poznać możliwości marketingowe TikToka i udowodni, że jest efektywną platformą mediową, która pozwala na dotarcie do nowej grupy odbiorców – mówi Rafał Drzewiecki, Head of Marketing, TikTok w Polsce i Europie Centralnej.

Edukacja marketerów

By edukować marketerów i zaprezentować im wyjątkowe możliwości  platformy dla biznesu, TikTok przygotuje także cykl podcastów „Posłuchaj TikToka”. Gospodarz programu – Artur Kurasiński, w towarzystwie ekspertów i twórców TikToka przybliży słuchaczom unikatowy format aplikacji, a na podstawie badań i case studies obali popularne mity. Cykl ośmiu podcastów ruszy w ciągu najbliższych tygodni, a w pierwszym odcinku, Rafał Drzewiecki  opowie o tym, jak i dlaczego warto rozpocząć swoją przygodę na platformie. Rozmowy dostępne będą w popularnych serwisach strumieniowych jak Spotify, Apple Podcasts czy YouTube.

Już wkrótce wystartuje także strona tiktokforbusiness.pl, na której zamieszczone zostaną case studies wybranych kampanii polskich marek, artykuły branżowe oraz seria podcastów.

 

źródło: informacja prasowa

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail