reklama
Zmiana z pozoru niewiele zmieniająca, już niebawem pojawi się na Tiktoku. Aplikacja pozowali bowiem oznaczać inne profile w klipach wideo. Dzięki takiemu rozwiązaniu zwiększy się zaangażowanie twórców, a marki będą miały kolejny powód do tego, aby zainteresować się tym medium.
Oznaczanie w klipach wideo
Dawniej pisaliśmy o tym, jak Instagram inspiruje się TikTokiem. Teraz dzieje się niejako na odwrót. Jakiś czas temu medium wprowadziło bowiem opcję zadawania pytań twórcom, jednak ta zniknęła po jakimś czasie. Teraz opcja ta wróciła, o czym poinformował nas Matt Navarra.
New! TikTok has relaunched its Q&A feature with new features
You can now invite other people to answer your question
TikTok is building out an Ask on TikTok community feature
h/t @Sam_Schmir pic.twitter.com/D4GsnwVLrX
— Matt Navarra (@MattNavarra) November 29, 2021
Jednak to nie jedyna zmiana, jakiej możemy oczekiwać od tego serwisu społecznościowego. TikTok pozwoli bowiem oznaczać jeszcze innych użytkowników w klipach wideo. tym samym, zaangażuje ich w nasze treści lub nowa opcję, czyli właśnie sekcję pytań i odpowiedzi. Tego również dowiedzieliśmy się dzięki zamieszczeniu przez Navarrę posta na Twitterze.
New! TikTok is testing letting users tag other people in their videos
h/t @Sam_Schmir pic.twitter.com/Jdfkl12z3h
— Matt Navarra (@MattNavarra) November 29, 2021
Jak widzimy, nowa opcja jest dodatkiem do znanej nam już opcji @mention, które znajdują się w podpisach postów. Teoretycznie więc wzmianki o drugim koncie i tak się pojawiały. Natomiast teraz konta mogą się lepiej łączyć i promować siebie nawzajem. A jest to z pewnością dobra informacja dla marek współpracujących z influencerami.
Mała zmiana, a może ucieszyć
To, co obecnie testuje TikTok wydaje się być małymi zmianami. Natomiast otwiera nowe pole do promocji dla marek. Po pierwsze dlatego, że sesje Q&A zawsze są miejscem, w którym influencer może dostać zapytanie o to co nosi, z czego korzysta itd – a więc może wskazać tu również markę, a dodatkowo ją oznaczyć. Samo oznaczenie zaś daje marce możliwość dodania również swojej opinii, do odpowiedzi influencera. Dzięki temu, odbiorca ma szansę zainteresować się szerzej firmą, z którą ich ulubiony twórca nawiązał współpracę. I tym samym również mocniej zaangażować się w treści. A takie zmiany są niesamowicie istotne, zwłaszcza w tych pandemicznych czasach.