reklama
Gdy myślimy, że widzieliśmy już wszystko, nagle z realizacją kolejnego pomysłu przychodzi on – TikTok. Tym razem, firma zdecydowała się przenieść swoje przepisy ze świata wirtualnego, do świata rzeczywistego. A to wszystko, z dostawą do domu użytkownika.
Ale bym zjadł! I zjem!
Przeglądając filmiki z przepisami na TikToku, zapewne zdarzyło Ci się pomyśleć, że w zasadzie to mogłoby to być całkiem dobre. Wiele osób też właśnie w aplikacji szuka swoich inspiracji, a pieczony ser feta z pomidorami koktajlowymi bije rekordy popularności. Wykonanie tego przepisu zaś, zobaczymy u większości influencerów, również w Polsce.
Widząc zamiłowanie do jedzenie i kreatywność w tworzeniu nowych przepisów swoich użytkowników, TikTok postanowił otworzyć swoją własną restaurację – w realnym świecie. Co więcej, we współpracy z Virtual Dining Concepts i Grubhub, obsługa restauracji TikTok będzie aktualizować menu co kwartał, na podstawie popularnych, wiralowych przepisów w aplikacji. Gdy zaś zostaną one już zrealizowane, w kolejnym kroku będziesz mógł je zamówić, z dostawą pod swoje własne drzwi.
Nazwa restauracji nie będzie skomplikowana – TikTok Kitchen – i od razu będzie przywodzić na myśl firmę i to, czym obecnie chce się zająć. Dodatkowo, na początek, gigant planuje otworzyć około 300 nowych miejsc. Zaczną one rozwozić jedzenie już w marcu przyszłego roku. Natomiast do końca 2022, firma planuje otworzyć już ponad 1000 restauracji.
Brzmi jak żart lub… dobry biznes!
Gdy pomyślimy sobie o nowej sieci restauracyjnej – TikTok Kitchen – sam pomysł może nas nieco zaskoczyć, ale i rozbawić. Natomiast poddając go głębszej analizie, jest to całkiem dobry pomysł na biznes. Aplikacja obecnie bije rekordy popularności. Wielu influencerów właśnie tam przenosi swoją działalność, a użytkownicy uwielbiają wiralowe filmiki, również te z gotowaniem. Czy coś może pójść nie tak? Raczej nie, tym bardziej, że samo jedzenie będzie można zamówić z dostawą do domu. Trzeba przyznać, pomysł jest niezwykle ciekawy. To też kolejny dowód na to, że firmie nie brak kreatywności. W końcu też widzimy realizację pomysłu, którego konkurencja nie będzie (chyba) w stanie tak szybko skopiować. I w tym przypadku potwierdza się tylko powiedzenie, że kto pierwszy, ten lepszy. Wszak inni wówczas zawsze są krok za nim.
Pierwsze restauracje TikTok Kitchen pojawią się w USA. Ale nie jest wykluczone, że zasięg tych miejsc już niebawem się powiększy. Zwłaszcza o te kraje, gdzie aplikacja jest najbardziej popularnym medium.