X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Wymiary grafik na Twittera

Nieodpowiednio dobrany rozmiar zdjęć może spowodować kilka problemów natury technicznej. Reklama na Twitterze z każdym rokiem znacznie zyskuje na popularności, w związku z tym w ofercie wielu agencji marketingowych pojawiają się usługi związane z kampanią reklamową na tego rodzaju platformach.

Wymiary grafik na TwitteraGrafiki profilowe na Twitterze / fot. Shutterstock.com

Artykuł sponsorowany


W naszym kraju w ciągu ostatnich kilku lat na popularności zyskuje Twitter, który od wielu lat używany jest już na całym świecie. Z tego rodzaju mediów społecznościowych korzystają politycy, celebryci, ale też zwykli ludzie – Twitter dostępny jest dla każdego. W dużej mierze polega on na publikowanych treściach, które można dodatkowo opatrzyć w grafiki. Przy okazji ich publikacji warto znać wymiary grafik na Twittera. Pamiętaj, że obrazy znacznie lepiej przemawiają do wyobraźni odbiorców.

Wymiary grafik na twittera, czyli jakie zdjęcia można publikować

Tego rodzaju platformy w ciągu ostatnich lat ciągle zyskują na popularności i dość często wykorzystywane są również do prowadzenia działań marketingowych. Niejednokrotnie publikowane treści opatrzone zostają chwytliwymi i ciekawymi zdjęciami. W związku z tym pojawiają się pytanie o wymiary grafik na Twittera. Może wydawać się, że Twitter jest nakierowany wyłącznie na tworzenie treści, a nie grafik. Jednakże warto mieć wiedzę na temat takich aspektów jak wymiary grafik na Twittera oraz zdjęcia w tle. Ponadto, jeżeli zajdzie taka potrzeba, można dodać grafikę do Tweeta, co dodatkowo uatrakcyjni i podniesie jakość profilu i będzie dawało nam możliwość gry w grę gry na prawdziwe pieniądze.

Wymiary grafik na Twitterze
Zdjęcie profilowe400x400px
Zdjęcie w tle1500x500px
Zdjęcie w tweecieZdjęcie w poziomie lub kwadrat do 5 MB

Wymiary grafik na Twittera to jedno, ale liczy się także ich jakość, odpowiedni kadr i atrakcyjność. Można dodawać także GIFy, ale należy zachować rozwagę i zadbać o wartościową i spójną z ideą firmy oprawę graficzną. Odbiór wizualny jest równie istotny, jak dodawane treści. Wiele firm pomija grafiki i traktuje je drugorzędnie, ale nie zawsze jest to bezpieczne podejście. Dobór odpowiednich typów obrazu, a także jego wymiarów jest nie tylko objawem profesjonalizmu, ale także oznacza szacunek dla odbiorcy.

Obecnie, w czasach kiedy technologia graficzna jest na bardzo wysokim poziomie, nie można stawiać na kiepskiej klasy zdjęcia. Wartościowy tekst, jeżeli zawiera grafikę, musi być na równie wysokim poziomie. Zdjęcie profilowe jest bardzo ważnym elementem, na który uwagę zwraca każdy odbiorca. Pojawia się ono nie tylko bezpośrednio na profilu, ale jest widoczne także podczas dodawania pojedynczego tweeta. Jest swoistą wizytówką i znakiem rozpoznawczym firmy. W związku z tym dobrze, jeżeli jest ono nawiązaniem do loga firmy i od razu przywołuje na myśl skojarzenia z nią związane.

Wymiary grafik na twittera – jak wygląda sprawa zdjęć w tle

Wbrew pozorom, wymiary grafik na Twittera odgrywają ogromną rolę, szczególnie w przypadku prowadzonych kampanii marketingowych w Internecie. Źle dobrane wymiary mogą przysporzyć właścicielom profilu nie lada problemów związanych z obsługą techniczną. Natomiast jeżeli chodzi o zdjęcie w tle, to jego jakość jest niezwykle ważna. Nie może być zamazane i niewyraźne. Koniecznie musi korespondować ze zdjęciem profilowym, a także nawiązywać do działalności firmy. Można oczywiście zmieniać grafikę w tle, dopasowując ją do aktualnych wydarzeń i sytuacji dotyczących firmy.

W sieci dostępne są darmowe bazy grafik, jednak znacznie lepiej postawić na indywidualizm i samodzielnie przygotować grafiki lub wykonać zdjęcia. Pisząc tweety, wiele osób zapomina o dodawaniu zdjęć. Nie jest to obowiązek, ale może znacznie uatrakcyjnić wypowiedź i zwrócić na nią uwagę. Możliwość dopasowania zdjęcia jest nieograniczona, jednak nie może ono mieć więcej niż 5MB. Podawane wymiary grafik na Twittera to najczęściej 800×800 oraz 800×418. Niezależnie od tego, o jaką grafikę chodzi, musi ona być nawiązaniem do treści. Nie jest dobrym podejściem dodawanie jakichkolwiek zdjęć, ponieważ może to spowodować chaos i dezorientację. Takie profile nie są często odwiedzane, a ich popularność spada z każdym kolejnym, źle dopasowanym zdjęciem.

Jak widać, wymiary grafik na Twittera mogą odgrywać ogromną rolę w procesie kampanii marketingowych w sieci. Nieodpowiednio dobrany rozmiar zdjęć może spowodować kilka problemów natury technicznej. Reklama na Twitterze z każdym rokiem znacznie zyskuje na popularności, w związku z tym w ofercie wielu agencji marketingowych pojawiają się usługi związane z kampanią reklamową na tego rodzaju platformach.


Artykuł sponsorowany

Reklama

Zapraszamy do wypełnienia ankiety

Polecamy raport

Raport redakcji SOCIALPRESS

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail