Artykuł biznesowy przygotowany przez Genactiv
Genactiv to polska marka, która od ponad 15 lat dostarcza na rynek suplementów naturalne produkty na bazie najlepszego colostrum. Przez lata marka koncentrowała się na opracowaniu unikalnego sposobu produkcji naturalnych suplementów na bazie colostrum, zyskując status lidera nowej kategorii i zaufanie środowisk naukowych. Teraz przyszedł na czas, by o swojej unikalnej koncepcji opowiedzieć konsumentom.
Poznaj Genactiv
Marka Genactiv ma już ponad 15-letnią historię, w której jedno niezmienne jest od samego początku. To misja firmy i jej DNA, które brzmi: „Matka natura daje początek temu, co najważniejsze, a Genactiv temu, co najlepsze”. Z tej wizji wyłania się świat bez chorób i złego samopoczucia, w którym możemy skupić się na tym, co ważne dla każdego z nas. To świat, w którym potrafimy skutecznie i etycznie korzystać z darów Matki Natury. Dlatego Genactiv skupia się na tworzeniu najwyższej jakości suplementów i dermokosmetyków na bazie colostrum i mleka klaczy. Dzięki opracowaniu unikalnego i opatentowanego procesu produkcji gwarantuje najwyższą bioaktywność składników, zachowując przy tym pełną wierność naturze.
Co robi Genactiv
Genactiv jest producentem najwyższej jakości suplementów i dermokosmetyków na bazie colostrum bovinum i mleka klaczy. Proces produkcji, który został opatentowany, gwarantuje najwyższą bioaktywność kluczowych składników. Co ważne, nie ma tu ingerencji w naturę, wszystko odbywa się tu z poszanowaniem kreacji Matki Natury.
Genactiv stale poszerza gamę swoich produktów i prowadzi szereg badań, by odkryć cały potencjał, który drzemie w tych wyjątkowych substancjach naturalnych.
Co wyróżnia Genactiv
Genactiv jako jedyna w Polsce uzyskuje colostrum w ciągu 1-2 godzin od rozpoczęcia laktacji. Dzięki czemu stężenie aktywnych składników jest najwyższe.
Colostrum firmy Genactiv nie jest poddawane żadnym modyfikacjom. Pozyskiwane jest od krów ze stada hodowlanego w Wielkopolsce, które podlega stałej kontroli weterynaryjnej. Colostrum pobiera się wyłącznie od krów w pełni zdrowych, we wzorcowych warunkach higienicznych.
To co nas wyróżnia Genactiv spośród innych producentów suplementów to wsparcie środowiska medycznego. Produkty marki z powodzeniem polecane są przez uznanych specjalistów branży medycznej i farmaceutycznej. Colostrum Genactiv jako jedyne z dostępnych na rynku, ma potwierdzone działania w badaniach klinicznych.
Dla kogo
Produkty Genactiv są odpowiednie dla wszystkich osób, które chcą być aktywne i korzystać z życia zachowując zdrowie swojego organizmu. Badania naukowe udowodniły, że składniki Colostrum Bovinum przyczyniają się do utrzymania szczelności bariery jelitowe, co oznacza, że produkty te są szczególnie korzystne dla osób, które dbają o utrzymanie naturalnych mechanizmów obronnych organizmu.
Nowa odsłona marki
Po latach intensywnej pracy nad udoskonalaniem procesu produkcji i portfolio produktów, przyszedł na czas, by o tej unikalnej koncepcji opowiedzieć konsumentom.
Prace nad projektem nowej odsłony Genactiv objęły m.in.: nowe pozycjonowanie marki, lifting identyfikacji wizualnej, branding opakowań oraz odświeżenie serwisu www. Zmianie towarzyszy kampania reklamowa m.in. z wykorzystaniem spotów video. Więcej o kampanii możecie przeczytać na stronie: https://genactiv.pl/pages/kampania-twoj-plan-na-zdrowie.
“Szukając sposobu wyrazu dla Genactiv, bardzo nam zależało, by opowiedzieć konsumentom, że nasze produkty mogą być dla nich doskonałym wsparciem w realizacji ich codziennych planów, poczynając od powrotu do pracy czy szkoły, a kończąc na planowaniu rodzinnych aktywności i wakacji. Suplementując produkty na bazie colostrum, zwiększamy swoją odporność, co sprawia, że możemy cieszyć się lepszym zdrowiem. Dlatego Genactiv to Twój plan na zdrowie” – tłumaczy założenia kampanii Antoni Krokowicz, Dyrektor Marketingu i Członek Zarządu Genactiv.
“Mamy tę niewątpliwą przyjemność, że mogliśmy nad tym projektem pracować niemal rok. Wygrany przetarg, cykl warsztatów strategicznych, prace nad nowym wyglądem marki czy jej repozycjonowanie – każdy z tych etapów mogliśmy zaplanować w czasie i zrealizować wspólnie z zespołem Klienta” – opowiada o kulisach pracy nad projektem Anna Prętka, Account Director w 23HEROES, agencji kreatywnej, która wygrała przetarg na obsługę Genactiv.
Spoty video, które są główną siłą napędową rozpoczynającej się kampanii, zdecydowanie odróżniają się od typowych spotów, reklamujących leki czy suplementy diety.
“Świadomie postawiliśmy na nowoczesną i dynamiczną formę, która powinna wyróżniać się na tle konkurencji, definiując także zupełnie nowy look & feel marki. Nasi odbiorcy to w większości ludzie młodzi i aktywni, którzy chcąc czerpać radość z życia, dbają jednocześnie o zdrowie swoich bliskich. To do nich przede wszystkim kierujemy nasze działania” – opowiada o koncepcie kampanii Tomasz Łapa, Managing Director w 23HEROES.
Za strategię kampanii i koncepty kreatywne odpowiada agencja 23HEROES, przy współpracy Działu Marketingu Genactiv. Za produkcję i postprodukcję spotów video dom produkcyjny Cam-L Studio. Media zaplanowała agencja ONE House.
Spoty zobaczyć można m.in. w serwisach takich jak: YouTube, Facebook czy Instagram. Kampania potrwa do końca roku 2022.
Artykuł biznesowy przygotowany przez Genactiv