X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Już wkrótce siódma edycja konferencji Multiscreen Day

Siódma edycja konferencji Multiscreen Day już zbliża się wielkimi krokami. Już 27 kwietnia kolejna odsłona wydarzenia, które odbędzie się w formie hybrydowej.

Już wkrótce siódma edycja konferencji Multiscreen Dayźródło: materiały od Organizatora

reklama


Obecna sytuacja kryzysowa stawia przed brandami jeszcze większe wyzywania marketingowe. Konferencja Multiscreen Day 2022 w formie hybrydowej ‒ stacjonarnie lub online ‒ już 27 kwietnia!

Siódma edycja Multiscreen Day

Który z dostępnych kanałów mediowych jest najlepszy do promowania naszego brandu? Jak skutecznie i racjonalnie budować markę w obecnej sytuacji kryzysowej? Odpowiedź na te i inne pytania przedstawią prelegenci, którzy reprezentują różne specjalności w branży marketingu i reklamy, już 27 kwietnia 2022 r. podczas konferencji Multiscreen Day 2022.

Podczas siódmej edycji konferencji prelegenci będą mówić o tym, jak skutecznie budować markę na wielu ekranach, jednocześnie nie pozostając ślepymi na to, jak obecnie wiele marek radzi sobie z kryzysem. 

O konferencji

Multiscreen Day to jedyna taka konferencja w Polsce. Eksperci zaproszeni przez redakcje miesięczników „Media Marketing Polska” oraz „Handel” to praktycy, którzy podzielą się wiedzą i doświadczeniem w obrębie ww. bloków tematycznych. Ciekawymi punktami konferencji będą praktyczne case studies oraz konkretne przykłady kreatywnych rozwiązań omawiane przez gości.

Prelegenci Mutiscreen Day 2022

Wśród prelegentów znaleźli się: Maciej Szamowski, brand strategist, TikTok CE, Joanna Kopeć, senior media reaserch executive, Nielsen Media, Michał Zajdel, head of media and digital CEE, Kantar, Maciej Ziąbrowski, business developments & integrations director, TVN Grupa Discovery, Bartosz Sieradzki, investment director, Publicis Groupe Polska.

W tym roku dołączyliśmy do tematyki konferencji zagadnienia związane z komunikowaniem marek podczas kryzysów. Oprócz tego jak co roku Multiscreen Day to duża dawka praktycznej wiedzy o efektywnej komunikacji, świecie digital, badaniach i branży VoD ‒ mówi Tomasz Wygnański, redaktor naczelny magazynu Media Marketing Polska”.

Dla kogo jest wydarzenie?

Organizatorzy zapraszają do udziału w wydarzeniu domy mediowe, agencje digital, agencje kreatywne, producentów kontentu, badaczy, nadawców, wydawców internetowych, studia filmowe i produkcyjne oraz marketerów.

Więcej informacji: https://multiscreenday.pl

SOCIALPRESS jest patronem medialnym wydarzenia. 

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail