reklama
Obecna sytuacja kryzysowa stawia przed brandami jeszcze większe wyzywania marketingowe. Konferencja Multiscreen Day 2022 w formie hybrydowej ‒ stacjonarnie lub online ‒ już 27 kwietnia!
Siódma edycja Multiscreen Day
Który z dostępnych kanałów mediowych jest najlepszy do promowania naszego brandu? Jak skutecznie i racjonalnie budować markę w obecnej sytuacji kryzysowej? Odpowiedź na te i inne pytania przedstawią prelegenci, którzy reprezentują różne specjalności w branży marketingu i reklamy, już 27 kwietnia 2022 r. podczas konferencji Multiscreen Day 2022.
Podczas siódmej edycji konferencji prelegenci będą mówić o tym, jak skutecznie budować markę na wielu ekranach, jednocześnie nie pozostając ślepymi na to, jak obecnie wiele marek radzi sobie z kryzysem.
O konferencji
Multiscreen Day to jedyna taka konferencja w Polsce. Eksperci zaproszeni przez redakcje miesięczników „Media Marketing Polska” oraz „Handel” to praktycy, którzy podzielą się wiedzą i doświadczeniem w obrębie ww. bloków tematycznych. Ciekawymi punktami konferencji będą praktyczne case studies oraz konkretne przykłady kreatywnych rozwiązań omawiane przez gości.
Prelegenci Mutiscreen Day 2022
Wśród prelegentów znaleźli się: Maciej Szamowski, brand strategist, TikTok CE, Joanna Kopeć, senior media reaserch executive, Nielsen Media, Michał Zajdel, head of media and digital CEE, Kantar, Maciej Ziąbrowski, business developments & integrations director, TVN Grupa Discovery, Bartosz Sieradzki, investment director, Publicis Groupe Polska.
W tym roku dołączyliśmy do tematyki konferencji zagadnienia związane z komunikowaniem marek podczas kryzysów. Oprócz tego jak co roku Multiscreen Day to duża dawka praktycznej wiedzy o efektywnej komunikacji, świecie digital, badaniach i branży VoD ‒ mówi Tomasz Wygnański, redaktor naczelny magazynu „Media Marketing Polska”.
Dla kogo jest wydarzenie?
Organizatorzy zapraszają do udziału w wydarzeniu domy mediowe, agencje digital, agencje kreatywne, producentów kontentu, badaczy, nadawców, wydawców internetowych, studia filmowe i produkcyjne oraz marketerów.
Więcej informacji: https://multiscreenday.pl
SOCIALPRESS jest patronem medialnym wydarzenia.