X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Informacje o tej reklamie – oto nowa funkcja od TikToka zwiększająca przejrzystość reklam

Dlaczego przeglądając TikToka widzisz daną reklamę? Już niebawem będziesz mógł to sprawdzić za pomocą nowej funkcji w aplikacji.

Informacje o tej reklamie – oto nowa funkcja od TikToka zwiększająca przejrzystość reklamźródło: shutterstock.com

reklama


Bezpieczeństwo użytkowników to priorytet TikToka. Platforma dokłada starań, by zachować transparentność w zakresie sposobu gromadzenia, wykorzystywania i udostępniania danych reklamowych. Z tą myślą firma wprowadziła najnowszą funkcję „Informacje o tej reklamie”, która pozwoli społeczności TikToka dowiedzieć się więcej na temat personalizacji reklam.

Funkcja „Informacje o tej reklamie” to kolejny krok platformy w stronę zwiększania przejrzystości jej praktyk reklamowych. Ma pomóc użytkownikom w zrozumieć jak działają reklamy na TikToku. Dzięki funkcji każdy członek platformy może kliknąć w dowolną reklamę, która pojawi się w jego kanale i dowiedzieć się, dlaczego to właśnie on jest jej odbiorcą.

Jak działa funkcja „Informacje o tej reklamie”?

Najnowszą funkcję TikToka znaleźć można klikając w opcję „Udostępnij” znajdującą się w prawym, dolnym roku reklamy lub po dłuższym naciśnięciu na reklamę. Dzięki niej użytkownik może:

  • Zapoznać się z parametrami, które zostały wykorzystane do wyświetlenia mu danej reklamy (np. wiek przypisany do konta użytkownika zgodny z kryteriami wyświetlania reklamy ustawionymi przez reklamodawcę czy też jego zainteresowania)
  • Uzyskać dostęp do ustawień personalizacji reklam i wprowadzić zmiany swoich preferencji
  • Przejść do strony „Reklamy a Twoje dane”, która pomoże mu zrozumieć, w jaki sposób TikTok wykorzystuje jego dane do celów reklamowych.

Funkcja „Informacje o tej reklamie” dostępna jest już w Europie, a w najbliższych tygodniach korzystać będzie mogła z niej społeczność TikToka na całym świecie.

Zrozumieć obecność reklam

TikTok nieustannie dąży do zwiększania przejrzystości reklam i tworzenia bezpiecznej przestrzeni do kreatywnego wyrażania siebie. W tym celu podejmuje szereg kroków, by chronić prywatność i dane swoich użytkowników. Platforma zapowiada prace nad kolejnymi narzędziami pomagającymi członkom społeczności zrozumieć, dlaczego widzą określone reklamy, rozszerzać swoje rozwiązania na nowych rynkach i kontynuować współprace z partnerami branżowymi w celu poszukiwania bardziej innowacyjnych rozwiązań w zakresie przejrzystości reklam.

 

źródło: informacja prasowa

Reklama

Zapraszamy do wypełnienia ankiety

Polecamy raport

Raport redakcji SOCIALPRESS

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail