reklama
Jednym z ciekawiej rozwijających się platform społecznościowych jest obecnie LinkedIn. Trzeba przyznać, że nowe opcje, jakie medium wprowadza, rzeczywiście są odpowiedzią na potrzeby społeczności, a użytkownicy zazwyczaj chętnie z nich korzystają. Dlatego warto zwrócić uwagę na nowe funkcje, które zostały niedawno ogłoszone.
LinkedIn i nowe opcje
Na LinkedIn pojawią się nowe opcje. Oczywiście kilka z nich jest nam znanych z innych serwisów, np. Instagrama. Natomiast trzeba przyznać, że na tej platformie także sprawdzą się doskonale. Jakie zatem nowe możliwości zaoferuje nam medium?
Napisy na żywo do wydarzeń audio
Wydarzenia audio to pozostałość po wielkiej fali popularności aplikacji Clubhouse. Na tym rodzaju treści skupiły się wówczas wszystkie serwisy społecznościowe. Nie inaczej było w przypadku LinkedIn. Natomiast należy przyznać, że jest to doskonałe miejsce na rozwiązania tego typu, ponieważ rzeczywiście daje wiele możliwości. I to zarówno pracodawcom, jak i osobom szukającym pracy, specjalistom, itd. Do tej pory aby być uczestnikiem takich wydarzeń, trzeba było słuchać. Ostatnio LinkedIn stwierdził, że jest to opcja wykluczająca osoby niesłyszące oraz ograniczająca możliwości tym, którzy mają wolny czas, ale nie posiadają warunków do tego, aby coś wysłuchać, np. będąc w komunikacji miejskiej.
Aby napisy pojawiały się w wydarzeniach audio, należy kliknąć trzy kropki w prawym górnym rogu, kliknąć na wydarzenia audio, a następnie opcję Włącz napisy.
Seria rozmów z ekspertami w czasie rzeczywistym
Od 18 maja do 8 czerwca, w każdą środę, odbywać się będą rozmowy z ekspertami, w czasie rzeczywistym. Oznacza to, że uczestnicząc w każdym, z wybranych przez siebie wydarzeń, użytkownik dostanie szansę na to, aby zapytać eksperta o istotne dla niego kwestie. Przynieść to może korzyści w postaci zmiany postrzegania wydarzeń audio. A tym samym zwiększyć świadomość na temat szerszej oferty edukacyjnej platformy.
Odnajdywanie postów, które widzieliśmy
Zapewne każdemu użytkownikowi serwisu zdarzyła się sytuacja, gdy jakiś post go zainteresował, a później nie mógł do niego dotrzeć. Dlatego też LinkedIn i tej potrzebie postanowił wyjść naprzeciw. Od teraz, gdy zobaczymy dany post, a później zniknie on nam z oczu, będziemy mogli go wyszukać za pomocą słów kluczowych, które zostały w nim użyte lub po nazwie użytkownika.
Recenzje społeczności
Dostawcy usług mogli już wyświetlać opinie klientów. Natomiast nieco zmieni się sposób na to, aby je wyświetlać. Recenzje społeczności będą od teraz widoczne od razu po zobaczeniu profilu. Jak twierdzi LinkedIn, nic bowiem nie ma większego znaczenia i potencjału rozwoju, niż poczta pantoflowa. Zatem dla tych, którzy chcą przyciągnąć do siebie nowych, potencjalnych klientów, takie rozwiązanie wydaje się być więc niemalże idealną pomocą.
Link na górze profilu
Ostatnią z nowych opcji, jaką zaproponował nam ostatnio LinkedIn, jest możliwość umieszczenia linku, np. do swojej firmy, w profilu użytkownika.
Wszystkie z wymienionych opcji pozwolą na zwiększenie zaangażowania użytkowników na platformie. Dla nas zaś, to kolejne możliwości na to, aby móc się rozwijać i zachęcić do siebie lub swoich firm przyszłych klientów. To kolejne nowe opcje, które mogą doskonale sprawdzić się w serwisie z taką specyfikacją, jaką prezentuje LinkedIn.