reklama
W dużej mierze, na LinkedIn znajdują się poważne treści. Dotyczą one zarówno poszukiwań pracy, pracowników, ale również treści branżowych czy rozwijających naszą wyobraźnię. Są jednak i takie posty, do których nie da się dopasować żadnej, istniejącej obecnie reakcji. Dlatego w odpowiedzi na ten dylemat, serwis chce wprowadzić „śmiejącą się” buźkę.
Nowa reakcja na LinkedIn
Jak się okazuje, LinkedIn nie tylko pracuje nad kolejną reakcją, ale jej wdrożenia najprawdopodobniej możemy spodziewać się już niebawem. Platforma, w odpowiedzi na oczekiwania użytkowników, postanowiła do znanych nam już reakcji, dodać nową, śmiejąca się.
#LinkedIn is working on a new reaction called “Funny”!
“Introducing a new reaction to express humor and fun on LinkedIn.” pic.twitter.com/ISRizNb651
— Nima Owji (@nima_owji) May 14, 2022
Jak zatem widać na powyższym przykładzie, śmieszne posty nie powinny już pozostać bez reakcji. A jakby tego było mało, w końcu taka reakcja będzie odpowiednia.
Czy to dobre miejsce na taką reakcję?
Wbrew pozorom odpowiedź na to pytanie nie do końca należy do oczywistych. Przede wszystkim dlatego, że niedawno medium kojarzyło się raczej z poważnymi postami. Z czasem jednak, pojawiać zaczęły się tam również treści, których celem było zbudowanie sztucznego zaangażowania. W użytkownikach, zwłaszcza tych niezainteresowanych nową reakcją, rozbudziła się także obawa przed publikacją postów, np. osób poszukujących pracy czy chwalących się swoimi osiągnięciami. Mogą one się bowiem zniechęcić ich do tego, aby w przyszłości takie treści udostępniać. A to z kolei może przynieść negatywny skutek w wynikach aktywności samego serwisu.
Może się jednak również okazać, że użytkownicy będą wykorzystywać nową reakcję zgodnie z jej przeznaczeniem. I w końcu znikną dylematy związane z odpowiednią reakcją na coś, co rzeczywiście było zabawne. Tych z kolei, może pojawiać się więcej, co może skutkować naszym rozbawieniem podczas przebywania na platformie. A przecież jak mawia stare powiedzenie „śmiech to zdrowie”.