X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

LinkedIn dodaje nową reakcję. Od teraz, będziemy mogli adekwatnie reagować na zabawne treści

Nowa reakcja pojawi się już niebawem na LinkedIn. Jest ona odpowiedzią na potrzeby użytkowników, a tym samym pozwoli ona odpowiednio zareagować na zabawne posty.

LinkedIn dodaje nową reakcję. Od teraz, będziemy mogli adekwatnie reagować na zabawne treściźródło: shutterstock.com

reklama


W dużej mierze, na LinkedIn znajdują się poważne treści. Dotyczą one zarówno poszukiwań pracy, pracowników, ale również treści branżowych czy rozwijających naszą wyobraźnię. Są jednak i takie posty, do których nie da się dopasować żadnej, istniejącej obecnie reakcji. Dlatego w odpowiedzi na ten dylemat, serwis chce wprowadzić „śmiejącą się” buźkę.

Nowa reakcja na LinkedIn

Jak się okazuje, LinkedIn nie tylko pracuje nad kolejną reakcją, ale jej wdrożenia najprawdopodobniej możemy spodziewać się już niebawem. Platforma, w odpowiedzi na oczekiwania użytkowników, postanowiła do znanych nam już reakcji, dodać nową, śmiejąca się.

Jak zatem widać na powyższym przykładzie, śmieszne posty nie powinny już pozostać bez reakcji. A jakby tego było mało, w końcu taka reakcja będzie odpowiednia.

Czy to dobre miejsce na taką reakcję?

Wbrew pozorom odpowiedź na to pytanie nie do końca należy do oczywistych. Przede wszystkim dlatego, że niedawno medium kojarzyło się raczej z poważnymi postami. Z czasem jednak, pojawiać zaczęły się tam również treści, których celem było zbudowanie sztucznego zaangażowania. W użytkownikach, zwłaszcza tych niezainteresowanych nową reakcją, rozbudziła się także obawa przed publikacją postów, np. osób poszukujących pracy czy chwalących się swoimi osiągnięciami. Mogą one się bowiem zniechęcić ich do tego, aby w przyszłości takie treści udostępniać. A to z kolei może przynieść negatywny skutek w wynikach aktywności samego serwisu.

Może się jednak również okazać, że użytkownicy będą wykorzystywać nową reakcję zgodnie z jej przeznaczeniem. I w końcu znikną dylematy związane z odpowiednią reakcją na coś, co rzeczywiście było zabawne. Tych z kolei, może pojawiać się więcej, co może skutkować naszym rozbawieniem podczas przebywania na platformie. A przecież jak mawia stare powiedzenie „śmiech to zdrowie”.

Polecamy raport

Raport redakcji SOCIALPRESS

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail