X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Twitter zmierza w kierunku e-commerce. Nawiązał współpracę z Shopify

Medium coraz bardziej otwiera się na rozwiązania oparte na e-commerce. Doskonałym dowodem na to jest partnerstwo serwisu z Shopify. Na czym ono polega?

Twitter zmierza w kierunku e-commerce. Nawiązał współpracę z Shopifyźródło: shutterstock.com

reklama


E-commerce to kuszący temat dla wszystkich gigantów social media. Szukają oni coraz to nowszych rozwiązań, których zadaniem jest przyciągnięcie do siebie jak największej liczby użytkowników czy reklamodawców. Nie inaczej jest w przypadku Twittera, który właśnie nawiązał współpracę z Shopify.

Twitter i Shopify

Twitter poinformował ostatnio, że nawiązał współpracę z Shopify. Jak czytamy na stronie medium, w jej wyniku powstała specjalna aplikacja dostosowana do kanału sprzedaży na Twitterze. Dostępna będzie w App Store lub za pośrednictwem Shopify. Dzięki niej możliwe będzie połączenie platformy sprzedażowej z Menadżerem zakupów medium, co zapewni dostęp do narzędzi zakupów. Funkcje zakupowe obejmują wyświetlanie karuzeli produktów w profilu użytkownika korzystającego z usług Shopify oraz/lub dedykowaną stronę wyświetlania produktów. Co nie mniej istotne, jeżeli użytkownik posiada powiązanie z Shopify, lista produktów będzie aktualizowana w czasie rzeczywistym. Tak, aby była zgodność między Twitterem a Shopify.

Współpraca w praktyce

Jeżeli konsument trafi na konkretny produkt i będzie chciał dokonać zakupu, dostanie możliwość zrobienia tego za pomocą witryny sprzedawcy. Zatem przeglądając treści, wykonując zaledwie kilka kliknięć, będzie mógł nabyć przedmiot. Dla konsumentów jest więc to szybki sposób na zakupy. Sprzedający zaś będą mogli w łatwiejszy sposób dokonać integracji swoich produktów z serwisem. Co ciekawe, Twitter pracuje również nad takimi połączeniami, które mogą być dodatkowo płatne dla sprzedających. Na ten moment jednak nie do końca jest wiadomo, co serwis mógłby zaproponować.

Obecnie opcje są w fazie testów. Jeżeli przejdą je pomyślnie, zostaną udostępnione sprzedawcom Shopify w USA. Polska zapewne na to rozwiązanie będzie musiała jeszcze poczekać.

Polecamy raport

Raport redakcji SOCIALPRESS

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail