X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

TikTok z nowym narzędziem dla reklamodawców, dostępnym również w Polsce

Nowe narzędzie dla reklamodawców ma zapewnić im większą kontrolę podczas dodawania treści. Co jeszcze się zmieni?

TikTok z nowym narzędziem dla reklamodawców, dostępnym również w Polsceźródło: shutterstock.com

reklama


TikTok Inventory Filter to nowe narzędzie dla reklamodawców, które zapewni im większą kontrolę nad treściami wyświetlanymi w sekcji „Dla Ciebie”. Dostępne będzie w kilkunastu językach, a z tego rozwiązania będą mogli korzystać mieszkańcy naszego kraju oraz 25 innych państw. Jak to działa i kiedy może okazać się ono przydatne?

Kilka słów o TikTok Inventory Filter?

TikTok Inventory Filter to narzędzie oparte na technologii maszynowego uczenia. Pozwoli ono dopasować wartości przekazywane przez markę do filmu, przy którym będzie wyświetlała się reklama. Dodatkowo, każdy reklamodawca uzyska dostęp do trzech różnych poziomów wartości:

  • Full Inventory,
  • Standard Inventory,
  • Limited Inventory

Zostały one zdefiniowane na podstawie zasad, polityk oraz branżowych standardów takich jak GARM Brand Safety Floor + Suitability Framework. Poziomami można zarządzać z poziomu Ads Menadżera, w momencie tworzenia kampanii.

Narzędzie klasyfikuje tworzone przez użytkownika treści za pomocą analizy tekstu, dźwięku, wideo i obrazów. Ocenia tym samym, czy nie naruszają one zasad platformy lub nie są kontrowersyjne.

Co jeżeli film zostanie uznany za kontrowersyjny?

W przypadku, gdy wideo zostanie uznane za naruszające zasady lub kontrowersyjne, zostanie przypisane do jednego z 4 poziomów ryzyka:

  • Floor Content – treści, które naruszają nasze Zasady Społeczności, Warunki świadczenia usług i/lub Politykę dot. własności intelektualnej TikTok
  • High Risk Content – treści gloryfikujące lub prezentujące w sposób bezrefleksyjny tematy potencjalnie kontrowersyjne
  • Medium Risk Content – treści fikcyjne lub rozrywkowe dotyczące potencjalnie kontrowersyjnych tematów
  • Low Risk Content – filmy o walorze edukacyjnym, dotyczące potencjalnie kontrowersyjnych tematów

Biorąc pod uwagę definicje powyższych poziomów ryzyka, TikTok Inventory Filter będzie oceniał, które filmy tworzone przez użytkowników należy wykluczyć z danego poziomu zasobów wideo. W rezultacie lista filmów dostępnych na każdym z nich będzie się odpowiednio różnić:

  • Full Inventory: Wyklucza wszelkie treści zaklasyfikowane jako Floor Content, czyli treści naruszające Zasady Społeczności, Warunki świadczenia usług i/lub Politykę dot. własności intelektualnej TikTok, które zostały usunięte przez TikTok.
  • Standard Inventory: Wyklucza treści zaklasyfikowane jako “Floor Content” i “High Risk Content”. Reklamy będą wyświetlane obok filmów, które są odpowiednie dla większości marek, ale mogą być potencjalnie kontrowersyjne.
  • Limited Inventory: Wyklucza wszystkie poziomy ryzyka (od “Floor” do “Low Risk”). Reklamy będą wyświetlane obok treści, które nie zawierają kontrowersyjnych tematów.

W okresie testowym z TikTok Inventory Filter skorzystało wiele firm, a każda z kampanii osiągnęła wysokie wyniki pod względem bezpieczeństwa i dopasowania treści.

Narzędzie jest już dostępne w 26 krajach, w tym w Polsce.

 

źródło: informacja prasowa oraz TikTok

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail