X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Show more i Show less – nowa metoda personalizacji Aktualności na Facebooku

Meta zaprezentowała nowy sposób na dostosowanie tego, co widzimy na Facebooku. Dzięki nowym funkcjom możliwa jest personalizacja Aktualności.

Show more i Show less – nowa metoda personalizacji Aktualności na Facebookuźródło: about.fb.com

reklama


Nowe funkcje, które ogłosiła Meta, pozwolą dostosować to, co użytkownicy Facebooka widzą w swoich Aktualnościach. Wszystko po to, aby mogli odkrywać i przeglądać najbardziej istotne dla nich treści.

Show more i show less

Od 5 października użytkownicy mogą wybrać opcję Show more (Wyświetl więcej) lub Show less (Wyświetl mniej) przy postach znajomych lub społeczności oraz przy treściach polecanych przez Facebooka. Jak czytamy w informacji Meta, wybranie pierwszej opcji tymczasowo zwiększy wynik rankingu dla tego posta i postów mu podobnych, a drugiej tymczasowo obniży jego wynik w rankingu.

Show more i Show less na Facebooku

źródło: materiały prasowe

Poprzez wprowadzanie nowych opcji uwzględniających preferencje użytkowników Meta udoskonala swoje systemy AI, aby stawały się inteligentniejsze i skuteczniejsze.

Jak wynika z informacji przekazanych przez Meta, nowe funkcje będą od czasu do czasu pokazywać się w postach wyświetlanych na stronie głównej. Wkrótce możliwe będzie wybranie opcji Wyświetl więcej lub Wyświetl mniej we wpisach, dotykając menu z trzema kropkami w prawym górnym rogu. Firma rozpoczyna również testowanie tej funkcji w Rolkach.

Meta pracuje także nad kolejnymi rozwiązaniami, które ułatwią użytkownikom dostosowywanie treści, które wyświetlają im się w Aktualnościach. Te narzędzia to m.in. Ulubione oraz opcje Wycisz i Wznów obserwowanie – można je znaleźć w preferencjach Aktualności.

źródło: informacja prasowa

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail