![Show more i Show less – nowa metoda personalizacji Aktualności na Facebooku Show more i Show less – nowa metoda personalizacji Aktualności na Facebooku](https://socialpress.pl/wp-content/themes/stylebook/timthumb.php?src=https%3A%2F%2Fsocialpress.pl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2022%2F10%2FFacebook-show-more-show-less.jpg&q=90&w=795&zc=1)
reklama
Nowe funkcje, które ogłosiła Meta, pozwolą dostosować to, co użytkownicy Facebooka widzą w swoich Aktualnościach. Wszystko po to, aby mogli odkrywać i przeglądać najbardziej istotne dla nich treści.
Show more i show less
Od 5 października użytkownicy mogą wybrać opcję Show more (Wyświetl więcej) lub Show less (Wyświetl mniej) przy postach znajomych lub społeczności oraz przy treściach polecanych przez Facebooka. Jak czytamy w informacji Meta, wybranie pierwszej opcji tymczasowo zwiększy wynik rankingu dla tego posta i postów mu podobnych, a drugiej tymczasowo obniży jego wynik w rankingu.
![Show more i Show less na Facebooku](https://socialpress.pl/wp-content/uploads/2022/10/show-more-_-show-less.jpg)
źródło: materiały prasowe
Poprzez wprowadzanie nowych opcji uwzględniających preferencje użytkowników Meta udoskonala swoje systemy AI, aby stawały się inteligentniejsze i skuteczniejsze.
Jak wynika z informacji przekazanych przez Meta, nowe funkcje będą od czasu do czasu pokazywać się w postach wyświetlanych na stronie głównej. Wkrótce możliwe będzie wybranie opcji Wyświetl więcej lub Wyświetl mniej we wpisach, dotykając menu z trzema kropkami w prawym górnym rogu. Firma rozpoczyna również testowanie tej funkcji w Rolkach.
Meta pracuje także nad kolejnymi rozwiązaniami, które ułatwią użytkownikom dostosowywanie treści, które wyświetlają im się w Aktualnościach. Te narzędzia to m.in. Ulubione oraz opcje Wycisz i Wznów obserwowanie – można je znaleźć w preferencjach Aktualności.
źródło: informacja prasowa