X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Kopalnia diamentów perfo-marketingu. Poznaliśmy nominowanych w konkursie Performance Marketing Diamonds EU 2023

Wiemy już, jakie firmy i agencje otrzymały nominację do nagrody Performance Marketing Diamonds EU. Laureatów tegorocznej edycji konkursu poznamy 25 maja.

Kopalnia diamentów perfo-marketingu. Poznaliśmy nominowanych w konkursie Performance Marketing Diamonds EU 2023źródło: materiały od Organizatora

reklama


Izba Gospodarki Elektronicznej ogłasza otwarcie sezonu na poszukiwanie diamentów. Wiemy już, kto otrzymał nominację do nagrody Performance Marketing Diamonds EU 2023 – w jej V edycji i rekordowej liczbie zgłoszeń. 

Nazwa konkursu odzwierciedla użyteczność performance marketingu w działalności e-biznesu. Ideą marketingu efektywnościowego jest to, że reklamodawcy płacą wydawcom mediów lub agencjom marketingowym tylko za wyniki kampanii, a nie za przestrzeń reklamową. Dzieje się to po zakończeniu określonej akcji, którą może być kliknięcie w reklamę, a najlepiej – sfinalizowana sprzedaż. Czyli rozlicza się to, co otrzymuje się na podstawie wskaźnika konwersji.

Kreatywność plus technologia

Performance marketing ma wręcz naskórkowy charakter. Powinien wciągać klientów w kontakt z marką tam, gdzie i kiedy tego potrzebują. Łączy możliwości technologii z ludzką kreatywnością i umiejętnością zespołów do utrzymywania kontaktu klient-marka. Wszystko to służy wykreowaniu nowych sposobów powiększania sprzedaży i UX, przeprowadzaniu skutecznych kampanii i utrzymywaniu wysokiego poziomu usług.

Docenić najlepszych

To właśnie takie kampanie i stojące za nimi zespoły, oraz marki są nagradzane w konkursie Performance Marketing Diamonds EU 2023, w V edycji. Ten rok przynosi rozszerzenie kategorii konkursowych na cały rynek Unii Europejskiej. W ten sposób konkurs staje się jedynym w Polsce, który prezentuje i docenia kampanie performance realizowane w całej EU. „Chcemy nagrodzić profesjonalistów w domenie performance marketingu we wszystkich jego obszarach i przejawach. Naszą ambicją jest też pokazanie tego, jak skuteczne są krajowe zespoły w kampaniach obejmujących całe 450-cio milionowe społeczeństwo Europy – mówi Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej. E-Izba jest też organizatorem konkursu. Jego partnerami głównymi są Allegro i Kinguin Polska. – Od takich ludzi i zespołów można się wiele nauczyć” – dodaje prezes Sass-Staniszewska.

Pełen obraz

Wykorzystanie takich kanałów jak wyszukiwarki (SEM), media społecznościowe, marketing e-mailowy i afiliacyjny w celu dotarcia do docelowych odbiorców w oparciu o dane i analizy w czasie rzeczywistym, to sedno performance marketingu. Te działania mają odzwierciedlenie w blokach tematycznych konkursu:

  • Performance & Affiliate Marketing;
  • Creative Performance;
  • Content Performance;
  • Strategy Performance,

oraz kategoriach głównych – B2B oraz B2C Campaign of the Year.

Rzetelną oceną zgłoszeń zajmuje się teraz międzynarodowe jury złożone z ekspertów branży. I aby w pełni docenić środowisko performance marketingu, jury przyzna również nagrodę główną – Grand Prix. Nad prawidłowym przebiegiem konkursu czuwa audytor – Kancelaria Sowiński i Partnerzy.

Coraz bliżej finału

Uważna obserwacja tego, co dzieje się w konkursie Performance Marketing Diamonds to nie tylko możliwość poznania najnowszych rozwiązań w tej domenie. Jest niezbędna dla każdej firmy e-commerce z ambicjami na sukces na cyfrowym rynku. To też doskonała okazja do tego, aby poznać kierunki rozwoju całego krajowego i europejskiego e-handlu, który rozwija się brawurowo. Wartość sprzedaży cyfrowej B2B i B2C w Polsce w 2022 roku wyniosła 850 mld zł, a zakupy w internecie robi 9 na 10 krajowych internautów, (dane PWC i e-Izby)[1].

Dla samych nominowanych firm nadszedł czas oczekiwania. Jednak już teraz wszystkie uczestniczące w konkursie korzystają z efektów perfo-marketingu. Bo tą drogą na pewno można optymalizować wydatki na reklamę, zwiększać rentowność biznesu, powiększać big data. Radość z aplauzu, jaki zawsze otrzymują zwycięzcy w konkursie Performance Marketing Diamonds e-Izby nadejdzie później.

Laureatów tegorocznej edycji konkursu poznamy 25 maja podczas Gali wręczenia nagród, w Mokoto Events w Warszawie.

Performance Marketing Diamonds

źródło: materiały od Organizatora

Pełna lista nominowanych w V edycji konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2023

Blok Performance & Affiliate Marketing

The most effective short-term performance campaign

Nominowani:

  • pl & Tradedoubler
  • Salestube & Orange
  • Sales & More S.A. i Eurosport
  • WeDare & Wavemaker

The most effective affiliate program

 Nominowani:

  • com
  • Decathlon
  • Empik & Tradedoubler
  • MODIVO
  • Orange & SalesTube & Value Media
  • Zooplus & Tradedoubler

The most effective sales campaign

Nominowani:

  • Bank Pekao, Sales & More, Spot and Dot
  • Bluerank
  • Empik
  • Sales & More, Komputronik
  • Value Media & SalesTube

Best effects in crisis

Nominowani:

  • Empik
  • LOT
  • Sempai

Blok Creative Performance

The most creative digital campaign

Nominowani:

  • Cinema City Poland & Performance Media
  • Orange & SalesTube & Value Media
  • Wyjątkowy Prezent & Salestube & Labcon

The most creative omnichannel campaign

Nominowani:

  • Almette, Value Media, SalesTube
  • Decathlon
  • InPost

The most creative mobile campaign

Nominowani:

  • Empik
  • Orange & SalesTube & Value Media

Blok Content Performance

The most effective 3d party content

Nominowani:

  • Content House
  • Contrust Communication
  • Tradedoubler

The most effective SEO campaign

Nominowani:

  • Bluerank
  • Cube Group
  • Performics
  • Semcore

The best content directed to consumer

  • ContentHouse, Deva Group, TAURON
  • Cube Group
  • Form Up

Blok Strategy Performance

The best campaign for international expansion

Nominowani:

  • LOT
  • Sinsay & Tradedoubler

The most effective low-budget campaign

Nominowani:

  • Cube Group
  • iCEA

The most effective retail media campaign

Nominowani:

  • Sales Tube & Value Media
  • Sempai
  • vSprint

Kategorie Główne

B2B Campaign of the Year

Nominowani:

  • SIG & Performance Media
  • TIM

B2C Campaign of the Year

Nominowani:

  • Cube Group
  • LOT
  • Orange & SalesTube & Value Media
  • Salestube & Phlov by Anna Lewandowska

[1] https://eizba.pl/wp-content/uploads/2023/02/Raport_e-Izby_Dekada_polskiego-e-commerce_2023.pdf

SOCIALPRESS jest patronem medialnym wydarzenia. 

Zapraszamy do wypełnienia ankiety

Polecamy raport

Raport redakcji SOCIALPRESS

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail