X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Inkluzywność w modzie – Pinterest wprowadza personalizację wyników wyszukiwania

Pinterest rewolucjonizuje wyszukiwanie inspiracji modowych. Od teraz użytkownicy mogą dostosować wyniki do swojej sylwetki dzięki nowemu narzędziu opartemu na sztucznej inteligencji.

Inkluzywność w modzie – Pinterest wprowadza personalizację wyników wyszukiwaniaźródło: newsroom.pinterest.com

reklama


Nieustannie pojawiają się nowe sposoby na bardziej inkluzywne podejście do mody.  Najnowsze narzędzie Pinteresta umożliwiające wybór typów sylwetki ma pomóc w kreowaniu bardziej przyjaznej przestrzeni dla osób poszukujących inspiracji.

AI na rzecz dostępności

W świecie mody i inspiracji Pinterest od zawsze był miejscem, gdzie każdy może znaleźć coś dla siebie. Kierując się ku jeszcze większej inkluzywności, platforma wprowadza innowacyjne narzędzie, które zmienia sposób, w jaki użytkownicy mogą przeglądać Piny. Jest to ogromny krok w stronę tworzenia platformy, która ma na uwadze różnorodne potrzeby każdego użytkownika.

Społeczność Pinteresta może od teraz czerpać inspiracje spośród rozmaitych typów budowy ciała i dostosowywać wyniki wyszukiwania według swoich preferencji.  Użytkownicy mogą zdecydować, które typy figury wyszukiwarka uwzględni podczas przeglądania treści związanych z modą damską oraz propozycjami ślubnymi. Pinterest przy tworzeniu tego narzędzia wykorzystał sztuczną inteligencję, która przeszukuje ogromną bazę zdjęć na platformie, identyfikując wiele rodzajów sylwetek.

źródło: newsroom.pinterest.com

Moda dla wszystkich

Dyrektorka ds. produktu w Pinterest, Sabrina Ellis, podkreśla, że inspiracja zaczyna się od inkluzywności. Rzeczywiście, od wprowadzenia bardziej zaawansowanych funkcji filtrowania wyników wyszukiwania, takich jak kolor skóry czy typ włosów, aktywność użytkowników zauważalnie wzrosła. Dzięki możliwości personalizacji użytkownicy mogą łatwiej odnaleźć treści, które naprawdę ich interesują. Pinterest angażuje się również we wspieranie marek, które aktywnie promują inkluzywność i wielokulturowość. Na stronach wyszukiwania pojawią się marki inclusive size, celebrujące różnorodność ciał w branży modowej.

Aktualnie narzędzie jest dostępne w Stanach Zjednoczonych i testowane w Kanadzie, ale planuje się jego rozwinięcie i wprowadzenie dla mody męskiej jeszcze w tym roku. Co więcej, Pinterest nie zamierza się zatrzymywać i planuje także rozszerzyć narzędzie na kolejne rynki.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail