X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Jak marki obchodzą Dzień Kobiet? Zestawienie najciekawszych inicjatyw

W jaki sposób marki celebrują Dzień Kobiet? Oto przegląd tegorocznych najbardziej kreatywnych i intrygujących publikacji.

Jak marki obchodzą Dzień Kobiet? Zestawienie najciekawszych inicjatywźródło: unsplash.com

reklama


Z okazji Dnia Kobiet marki na całym świecie nie tylko celebrują siłę, determinację i osiągnięcia kobiet, ale także podejmują działania, które wspierają równość płci.  Od kampanii społecznych po kreatywne inicjatywy, przedstawiamy różnorodne sposoby, w jakie marki angażują się w święto kobiet.

IKEA

W swoich kampaniach IKEA wielokrotnie promowała równość praw i obowiązków niezależnie od płci. Firma zdecydowała się przypomnieć, że według najnowszych badań to kobiety, zdecydowanie częściej niż mężczyźni, odczuwają nadmiar obowiązków domowych, podkreślając przy tym wagę zasady partnerstwa w relacjach domowych.

Barbie

Barbie zaprasza do podróży przez inspirujące historie kobiet, które przekraczały granice i niejednokrotnie pokazywały, że mogą być kimkolwiek zechcą. Od utalentowanych artystek po aktywistki społeczne, marka zaprezentowała osiem nowych lalek przedstawiających postacie takie jak Viola Davis, Shania Twain czy Kylie Minogue, które zainspirowały miliony kobiet na całym świecie.

Molson Canadian

Molson, kanadyjski producent piwa, ogłaszając nawiązanie współpracy z PWHL – profesjonalną ligą hokeja na lodzie kobiet, zaprezentował zaktualizowane stroje, w których będą grać hokeistki. Dotychczas nazwiska zawodniczek znajdowały się nad numerami koszulek i często były zakryte przez ich włosy. Molson postanowił przesunąć nazwiska pod numery, aby były one lepiej widoczne. Jednocześnie logo marki zostało przeniesione na miejsce, gdzie wcześniej znajdowały się nazwiska.  Tym samym Molson wysyła jasny komunikat: każda zawodniczka zasługuje na pełną widoczność i uznanie na lodowisku.

Żywiec

Żywiec słynie z oryginalnych wpisów na różne okazje. Dzień Kobiet nie jest wyjątkiem – marka postawiła na życzenia z przymrużeniem oka.

źródło: facebook.com/ZywiecMeskimZdaniem

Lidl

Lidl stworzył specjalną playlistę, pełną utworów będących manifestacją siły i determinacji kobiet. Nie brakuje na niej zarówno międzynarodowych przebojów, jak i polskich hitów, które inspirują do działania i celebrują kobiecą siłę.

Spotify

Pozostając w muzycznym kręgu, coś dla kobiet przygotowało również Spotify. Platforma także opracowała tematyczną playlistę „Dziewczyny mają głos!”, jednak skupiającą się wyłącznie na twórczości polskich artystek, m.in. Sanah, Darii Zawiałow czy Mery Spolsky.

Ryanair

Ryanair zaprezentował film, ukazujący kulisy pracy inżynierek w firmie. W opublikowanym materiale Ryanair podkreśla, że coraz częściej polega na młodych, utalentowanych kobietach, które wkraczają w świat inżynierii i deklaruje potrzebę znalezienia więcej kobiecych specjalistek, które zechcą dołączyć do grona kobiet już zaangażowanych w pracę w firmie.

Sii Polska

Sii Polska udostępniło film, w którym kobiety zatrudnione w firmie opowiadają o swoim doświadczeniu pracy w branży ściśle związanej z IT. Film ten rozwiewa stereotypy i pokazuje, że kobiety doskonale radzą sobie na tego typu stanowiskach.

 

Wyświetl ten post na Instagramie

 

Post udostępniony przez Sii Polska (@siipolska)

Pogoń Szczecin

Film od klubu piłkarskiego Pogoń Szczecin przedstawia niespodziankę, jaką przygotowała męska część zespołu dla swoich koleżanek z okazji Dnia Kobiet. Podczas treningu kobiet czekała na nie wyjątkowa niespodzianka ze strony kolegów z drużyny.

LEGO

W świetle nowego badania Grupy LEGO, aż 2/3 dziewczynek wyraża lęk przed popełnianiem błędów, co wynika z presji doskonałości, ograniczając tym samym ich kreatywny potencjał. Film z okazji Dnia Kobiet ukazuje skutki tej presji na najmłodszych, podkreślając cel kampanii – każda dziewczynka zasługuje na swobodę wyrażania swojej kreatywności, bez strachu i presji.

 

Wyświetl ten post na Instagramie

 

Post udostępniony przez LEGO (@lego)

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail