X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Żabka uruchamia nowoczesną sieć retail media

Mechanizm oparty na danych sprzedażowych oraz preferencjach użytkowników aplikacji Żappka ma za zadanie zapewnić precyzyjne targetowanie i skuteczność kampanii.

Żabka uruchamia nowoczesną sieć retail mediaźródło: shutterstock.com

reklama



Żabka wprowadza nowatorskie rozwiązanie dla reklamodawców, czyli Żabka Ads – Shopper-Driven Media. Nowa sieć reklamowa obejmuje ponad 1,5 tysiąca cyfrowych nośników, rozmieszczonych w sklepach w całej Polsce.

Precyzyjne targetowanie dzięki analizie danych

Mechanizm Żabka Ads bazuje na zaawansowanej analizie danych sprzedażowych pochodzących z ponad 11 tysięcy sklepów oraz aplikacji mobilnej Żappka. Dostarcza zanonimizowanych informacji na temat demografii i preferencji zakupowych użytkowników.

Rekomendacje przygotowywane przez zespół Żabki pomagają reklamodawcom przy wprowadzaniu nowych produktów na rynek, a także skutecznym prowadzeniu kampanii promocyjnych. Mogą odgrywać również ważną rolę w czasie realizacji kampanii storytellingowe bezpośrednio przy półce sklepowej.

Reklamodawcy zyskują możliwość prowadzenia kampanii zarówno ogólnopolskich, jak i lokalnych, co czyni rozwiązanie atrakcyjnym dla różnych branż. Od FMCG po platformy streamingowe czy usługi cyfrowe.

– „Dzięki Żabka Ads oferujemy reklamodawcom możliwość zwiększenia skuteczności kampanii wspierających wprowadzenie na rynek nowych produktów, aktywacji promocyjnych, a także kampanii storytellingowych przy półce sklepowej. Żabka Ads może być również atrakcyjną formą promocji dla

Reklama



firm spoza sektora FMCG, takich jak np. platformy streamingowe.” – podkreśla Paweł Grabowski, Head of Żabka Nano and unmanned solutions.

Korzyści dla konsumentów

Ekrany Żabka Ads dostępne w sklepach pozwalają klientom:

  • poznać historię produktów,
  • odkrywać nowe warianty smakowe,
  • korzystać z indywidualnie dopasowanych promocji i zniżek.

To innowacyjne podejście do komunikacji wzmacnia doświadczenie zakupowe i ułatwia dokonanie wyboru w miejscu sprzedaży. Nośniki cyfrowe dodatkowo umożliwią markom skuteczniejsze dotarcie do klientów w kluczowym momencie podejmowania decyzji zakupowych.

Sukces pilotażowej kampanii z Red Bull

Żabka Ads zadebiutowała pilotażową kampanią we współpracy z Red Bull Polska, która promowała limitowaną edycję Red Bull Winter Edition. Jak podkreśla zespół marketingu Red Bull:

– Cenimy innowacyjne podejście do komunikacji. Dlatego zdecydowaliśmy się przetestować Żabka Ads przy promocji limitowanej edycji Red Bull Winter Edition. To rozwiązanie daje markom nowe możliwości precyzyjnego dotarcia do konsumentów w kluczowym momencie podejmowania decyzji zakupowych. Mogliśmy znacząco wzmocnić naszą kampanię i osiągnąć imponujące wyniki dzięki zaawansowanym narzędziom targetowania i skutecznemu wykorzystaniu danych”.

Przyszłość retail media w Polsce

Uruchomienie Żabka Ads to kolejny krok w rozwoju digital out-of-home (DOOH) oraz retail media w Polsce. Globalne trendy wskazują, że retail media przyciąga coraz większą część budżetów marketingowych, a Żabka stara się wyznaczać standardy w tej dynamicznie rozwijającej się kategorii.

Więcej informacji o nowym narzędziu możesz znaleźć na stronie: ads.retailmedia.zabka.pl.


Reklama

Reklama

[FM_form id="1"]