reklama
Mało kto wie, że artysta jest także zawodowym pilotem brytyjskich linii lotniczych i przedsiębiorcą. Zamiłowanie do marketingu pokazał natomiast, pracując jako dyrektor marketingu w Astraeus Airlines, gdzie wielokrotnie zadziwiał swoimi odważnymi i nieszablonowymi działaniami. W trakcie konferencji Bruce Dickinson poruszy kwestię szacunku wobec klienta oraz kreatywnego planowania budżetu na działania marketingowe.
Tegoroczne forum zaszczycą swoją obecnością także:
Justin Cooke, twórca międzynarodowej agencji Fortune Cookie i przewodniczący British Interactive Media Association,
Niku Banaie – Dyrektor ds. Innowacji w brytyjskiej agencji Isobar
oraz Rob Griffin, Dyrektor ds. Rozwoju Produktów w Havas Digital. Tematem przewodnim wystąpień będzie konieczność adaptacji działań marketingowych i samych marketerów do stale zmieniających się funkcji i możliwości mediów społecznościowych, które kształtują potrzeby i oczekiwania konsumentów. Oczywiście nie zabraknie również polskich przedstawicieli kadry zarządzającej firm i agencji związanych z marketingiem. Głos w sprawie szeroko pojętej adaptacji zabierze także prof. Bogusław Pawłowski, który przyjrzy się ludzkim zachowaniom i postawom z perspektywy ewolucyjnej.
– Jak co roku, Forum IAB przyciąga wszystkich uczestników nazwiskami prelegentów. Ściągnięcie takiej gwiazdy jak Bruce Dickinson na naszą konferencję potwierdza duży rozmach naszego przedsięwzięcia – podkreśla Patrycja Sass-Staniszewska, dyrektor biura IAB Polska.
Forum IAB, coroczna konferencja organizowana przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, w tym roku odbędzie się w dniach 23-24 maja w Multikinie w Złotych Tarasach w Warszawie.
Więcej informacji na stronie www.forumiab.pl.