reklama
Dla przykładu, jeśli odwiedzimy Chrome Web Store i najedziemy kursorem na przycisk „+1” przy dowolnej aplikacji w rozwijanym oknie Google zarekomenduje nam inne aplikacje znajdujące się w sklepie. Rekomendacje mają dotyczyć tylko domeny, którą odwiedzamy, bądź też powiązanej z nią subdomeny.
Nowa funkcja przycisku ma działać niezależnie od tego czy internauta jest zarejestrowanym użytkownikiem Google+ czy nie. Będzie wprowadzana konsekwentnie przez kilka najbliższych tygodni.
Póki co testować funkcję można przez Google+ Platform Review. Wystarczy udać się tutaj, wpisać swój adres e-mail i Google zapewni możliwość testowania wszelakich nowych funkcji zanim te będą dostępne dla wszystkich.
Wydaje się, że nowa funkcja przycisku „+1” to dobra zachęta do tego, by właściciele stron, którzy jeszcze tego nie zrobili, wprowadzili go na swoich witrynach. Dzięki rekomendacjom jest szansa, że internauci spędzą na ich stronach nieco więcej czasu, obejrzą więcej reklam, a przecież o to tu głównie idzie. Nie można też zapominać o społecznościowym aspekcie nowej funkcji – pojawiać się będą wszak rekomendacje pochodzące od naszych znajomych.