X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Konferencja „Buzz marketing”: zadbaj o dobre opinie w sieci

Konferencja „Buzz marketing”: zadbaj o dobre opinie w sieci

reklama


Wydarzenie jest organizowane przez agencję buzz marketingową Re:buzz, Brand24 oraz firmę Virtal.

Zapisów można dokonywać do 21 października. Konferencja nie ma charakteru otwartego, decyzję o przyznaniu miejsca podejmuje organizator. Dodatkowe wejściówki można zdobyć rozwiązując ‘rebuzzy’ pozostawione na Forsquare (wybrane warszawskie biurowce) oraz w social media.

Program konferencji:

  • Jak wykorzystywać monitoring i analizę internetu w kampaniach wizerunkowych i sprzedażowych.
  • Jak skutecznie i etycznie prowadzić kampanie buzz marketingowe.
  • Jakie możliwości dają obecnie działania pozycjonerskie i na ile można wpływać na wyniku w Google.
  • Jak marka może reagować na nierzetelne / szkalujące opinie w sieci.
  • Na ile – w swoich opiniach – mogą pozwolić sobie konsumenci, a na ile dziennikarze.
  • Kiedy recenzja / opinia przestaje być środkiem wyrażania swoich poglądów, a staje się naruszeniem prawa.

Warsztaty poprowadzą:

  • Krzysztof Małecki – założyciel i dyrektor zarządzający FFW Communication – grupy marketingowej, specjalizującej się w tworzeniu społeczności dla biznesu. Wśród klientów FFW są m.in. HP, Getin Noble Bank, BRE Bank, Accenture, Asseco, Home.pl. Unizeto Technologies, Lenovo, Bosch und Siemens Hausgeräte, Volkswagen Poznań, Symantec Polska, Maserati.
  • Jarosław Roszkowski – dyrektor działu analiz w Brand24. 17 lat doświadczenia na rynku mediów nowych
    i tradycyjnych. Entuzjasta social media marketingu.
  • Kamil Sokołowski – dyrektor zarządzający agencji Re:buzz. Wieloletni dziennikarz mediów marketingowych, były digital manager w agencji TBWA/Tequila. Pasjonat nowych mediów, fan technologii oraz poszukiwacz innowacji w służbie markom. Pracował dla takich Klientów jak Kompania Piwowarska (Tyskie Klasyczne), Reckitt Benckiser (Durex), Mondelez (Maxwell House) czy Pernorid Ricard (Chivas Regal).
  • Marcin Sarna – radca prawny. Specjalizuje się w kompleksowej obsłudze prawnej podmiotów gospodarczych, w szczególności świadcząc pomoc prawną dla przedsiębiorców funkcjonujących w branży usługowej i w sektorze energetycznym. Jest członkiem rady nadzorczej jednej z warszawskich spółek akcyjnych.
  • Paweł Kuźma – założyciel firmy Virtal, gdzie od lipca 2011 r. pełni funkcję prezesa zarządu. Związany z marketingiem w wyszukiwarkach od 2005 r. Przez okres 5 lat zarządzający pozycjonowaniem serwisów Grupy Polskapresse, właściciela m.in. serwisu gratka.pl, naszemiasto.pl notowanych w zestawieniu największych grup witryn w rankingu Megapanel PBI/Gemius.

Liczba miejsc jest ograniczona. Szczegóły na stronie rebuzz.pl.

SOCIALPRESS jest patronem medialnym wydarzenia.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail