reklama
Konferencja skierowana jest do osób, które pracują w dziale marketingu, w dziale sprzedaży online, agencji reklamowej, domu mediowym, agencji interaktywnej oraz PR i chcą zgłębić swoją wiedzę oraz dowiedzieć się:
• czy content marketing sprzedaje i jak sprawić, aby działał na korzyść w erze digitalu;
• jak tworzyć dobry content w social mediach, który zaangażuje klienta;
• skąd brać pomysły na wartościowe treści i jak je rozprzestrzeniać;
• jakie znaczenie ma storytelling w budowaniu angażujących historii i marek, które kochają konsumenci.
Wydarzenie dedykowane jest również pasjonatom nowinek technologicznych oraz przedstawicielom start-upów, którzy będą mieli szansę zdobyć możliwie, jak najwięcej kontaktów i klientów, dla swoich innowacyjnych działań oraz jednocześnie wiele się nauczyć, czerpiąc z doświadczeń innych.
Swoje prelekcje wygłoszą m.in.: Yuri Drabent (Agnecja Lubię to), Włas Chorowiec (LeadBullet), Marcin Rzeczkowski (Golden Submarine) oraz Kuba Kaliciński (The Fog – Grupa Kalicińscy.com)
Więcej informacji znaleźć można na stronie konferencji: mediarun.com/academy/content-marketing.
Patronem medialnym jest SOCIALPRESS.