X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Katalog produktów na Instagramie? Czemu nie!

Katalog produktów na Instagramie? Czemu nie!

reklama


Najnowsza kolekcja mebli IKEA (PS 2014 Collection) pokazuje nowatorskie podejście szwedzkiego koncernu. Próżno w niej szukać łóżek czy kanap, obejmuje za to między innymi… „eksplodującą” lampę.

Nie powinno zatem dziwić, że i forma promocji takiej kolekcji jest niestandardowa. Taką sytuację obserwujemy na rynku rosyjskim, gdzie IKEA we współpracy z moskiewską agencją reklamową Instinct stworzyła na Instagramie profil, który funkcjonuje niczym interaktywny katalog produktów. Umieszczono na nim sześć zdjęć związanych z nową kolekcją produktów, odpowiadających sześciu kategoriom produktowym.

fot. Instinct

fot. Instinct

Klikając w poszczególne zdjęcia, użytkownik zobaczy w powiększeniu, jakie nowości zaserwowała IKEA w danej kategorii produktowej. Ponadto na zdjęciu wyświetlą się tagi odpowiadające konkretnym produktom widocznym na zdjęciu. Po kliknięciu w dowolny tag, użytkownik zostanie przeniesiony do kolejnego profilu na Instagramie, poświęconego jednemu z 34 produktów z nowej kolekcji IKEA. Każdy z “produktowych” profili stylizowany jest na profil “katalogowy”. Można więc śmiało powiedzieć, że główny profil pełni w tym przypadku rolę swego rodzaju “huba”. Zyskuje na tym również spójność całej komunikacji promującej nową kolekcję.

Zaznaczmy, że profil jest dostosowany do urządzeń mobilnych i w wersji desktopowej nie wyświetla się prawidłowo.

Reklama

[FM_form id="1"]