reklama
Jak zapowiada Dawid Szczepaniak, dyrektor kreatywny organizującej festiwal agencji Pride&Glory, czwarta edycja Interactive Day będzie pod każdym względem lepsza niż świetne poprzednie trzy. Dłuższa, bo aż dwudniowa, a zatem bogatsza w prezentacje, warsztaty, urozmaicona imprezą pod gołym niebem. Tym razem jednak, ze względu na festiwalowy charakter, uczestnictwo w wydarzeniu będzie płatne. – Udało nam się ściągnąć fantastycznych i różnorodnych prelegentów, a cena festiwalu jest wręcz symboliczna i powinna być osiągalna dla studentów – przekonuje na Facebooku Dawid Szczepaniak.
Podczas festiwalu odbędzie się dwanaście prelekcji znanych postaci ze świata sztuki i reklamy. Na scenie pojawią się: Rafał Betlejewski (performer i społecznik), Hodowcy Zabawek, Olga Szablewicz-Pisuk (reżyserka 3D „Sali Samobójców”), Mariusz Pełechaty i Przemysław Pawlak (twórcy reklamy wirusowej Serca i Rozumu); Jacek Opaluch (K2 Internet), Elżbieta Dymna i Marcin Rutkiewicz (polski street-art), Kuba Tarkowski (reżyser Jeża Jerzego), Błażej Andrzejewski (II reżyser Włatców Much), Konrad Kony Czarkowski (lalkarz medialny i showman), Michał Płócienniak (Visualsupport), Wojciech Ozimek (prezes firmy one2tribe), Code. Architecture&Design (polscy projektanci użytkowi).
Równolegle do prezentacji na scenie głównej będą odbywać się warsztaty: komiksowe, copywritingu, fotografii i skutecznego marketingu dla mikro, małych i średnich firm.
Organizatorem spotkań z cyklu Interactive Day jest agencja Pride&Glory Interactive, a partnerami festiwalu są IdeaFix, VisualSupport oraz Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie.
Bilety można nabyć na stronie: http://sklep.ideafix.pl/