X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Facebook znów zmienia zasady. Od 1 stycznia obowiązuje nowy regulamin

Facebook znów zmienia zasady. Od 1 stycznia obowiązuje nowy regulaminfot. © Photographee.eu - bank zdjęć Fotolia.com

reklama


Podstawowe informacje dotyczące prywatności

Ta część dotyczy informacji i zmian w zarządzaniu naszą prywatnością na Facebooku. W zestawie informacji znajdują się m. in. te dotyczące usuwania oznaczeń, wyboru grona odbiorców postów czy blokowania i usuwania osób z listy znajomych. Nowe zasady mają pomóc także w kontroli prywatności, przypominać osobom publicznie udostępniającym treści oraz uprościć ikony wyboru odbiorców. Szczegółowe informacje można znaleźć tutaj.

Większa kontrola nad reklamami

Twórcy Facebooka dokonali zmian w polityce reklamowej. Dotyczy to w szczególności zarządzania rezygnacją z wyświetlania określonych treści reklamowych. Do tej pory bywały problemy z trwałością ustawień na różnych urządzeniach. Od 1 stycznia 2015 roku będzie można zablokować możliwość gromadzenia przez Facebooka informacji o naszej aktywności poza portalem. Będzie to możliwe dzięki zgłoszeniu do Digital Advertising Alliance, a także przez ustawienia systemu Android i iOS. Wszystkie zmiany ustawień będą obowiązywały na każdym urządzeniu na którym korzystamy z Fb. Więcej informacji znajdziemy tutaj.

Pomoc w korzystaniu z serwisu Facebook

Aktualizacje dosięgły także podstawowych usług i aplikacji. Dotyczą one:

  • wygodniejszych zakupów – w niektórych miejscach testowany będzie przycisk “Kup”, który ma za zadanie umożliwić zakupy bez opuszczania serwisu,
  • informacji o prywatności –  będą one dostępne w sekcji podstawowych informacji dotyczących prywatności
  • odkrywania wydarzeń wokół nas – dostępna będzie funkcja przedstawiania wydarzeń, które dzieją się w pobliżu naszej lokalizacji,  a także informacje o menu pobliskich restauracji czy barów
  • zmian w wykorzystywaniu informacji o naszej lokalizacji
  • informacji na temat współpracy Fb z innymi serwisami

Wszystkie zmiany wchodzą w życie od 1 stycznia przyszłego roku.

Źródło: Facebook

  • Kornel

    ciekawe, czy rzeczywiscie takie dzialania wpłyna na wieksza ochrone uzytkowników, czy jest w tym jakis ukrycty haczyk.

Reklama

[FM_form id="1"]