reklama
Uczestnicy konferencji w trakcie całodniowego wydarzenia będą mieli okazję zapoznać się z takimi zagadnieniami jak omnichannel marketing, fast data, ambient intelligence czy programmatic buying. Zaproszeni prelegenci skupią się na praktycznych aspektach prezentowanych zagadnień korzystając ze swojej wiedzy i doświadczenia, a także prezentując konkretne case studies.
Swoje prelekcje będą mieli m.in. Sylwia de Weydenthal – Client Partner CEE w Facebooku, która opowie o zmieniającej się roli narzędzi marketingowych w erze cyfrowej; Piotr Bucki – certyfikowany coach w obszarze Business and Executive coaching, który zaprezentuje kilka słów o millenialsach, czyli o pierwszym pokoleniu, które urodziło się w świecie, w którym Internet jest codziennością. Kwestie prawne w marketingu przybliżą uczestnikom konferencji Aleksandra Płucienik z Kancelarii Olesińscy i Wspólnicy oraz Łukasz Gładki z Kancelarii POGODA GŁADKI LANGIER.
Jednym z głównych założeń konferencji jest dogłębne poruszenie tematów istotnych dla nowoczesnego marketera, takich jak poznanie narzędzi do skutecznej integracji działań online i offline czy narzędzi kontent marketingu. Poruszony zostanie również temat ostatnich zmian w prawie konsumenckim i ich znaczenia dla sklepów oraz wykorzystanie systemów płatności mobilnych w działaniach sprzedażowych.
Po więcej informacji dotyczących konferencji Marketing and Technology Congress 2015 odsyłamy na stronę martech.io, gdzie zawarte są informacje o wszystkich prelegentach, a także program wydarzenia.
Zdobądź jedno z 5 zaproszeń dla naszych Czytelników!
Zdobądź jedno z 5 zaproszeń dla naszych Czytelników!