reklama
Wiele kampanii edukujących już mieliśmy przyjemność (większą lub mniejszą) oglądać, ale jedno jest pewne: Ford zaskoczył. Pozytywnie rzecz jasna.
Kampania “Nie lub, jedź odpowiedzialnie”, pozwala zrozumieć jak ryzykowne może być korzystanie z telefonu podczas jazdy samochodem. Niestety coraz popularniejsze staje się nie rozmawianie podczas jazdy, a właśnie używanie różnych aplikacji, takich jak Instagram czy Snapchat. Chwila nieuwagi może skończyć się tragicznie, o czym chce powiedzieć Ford.
Na profilu marki pojawiły się zdjęcia z sercem na środku, a podpis jest jasny: ” Nie lub, jedź dalej odpowiedzialnie”.
Niemalże idealny pomysł na kampanię Forda sprawia, że trafia ona do szerokiego grona odbiorców, a wizualizacje pokazane na Instagramie zapadają na długo w pamięci. Jak sam dyrektor kreatywny Vico Benevides z Blue Hive powiedział, “chcemy wykorzystać media społecznościowe do dyskusji na temat zagrożeń wynikających z korzystania z telefonów podczas jazdy samochodem, a zdjęcia ludzi na ulicy są idealnym sposobem na przekazanie tej wiadomości.” To prawda, świetna robota!