reklama
Snapchat wprowadził nową funkcję tworzenia spersonalizowanych filtrów “na żądanie“. Opcja ta przeznaczona jest dla malutkich. Czyli dla kogo? Dla firm z ograniczonym budżetem. Dla grupy przyjaciół, a nawet dla pary nowożeńców.
Snapchat już jakiś czas temu wprowadził funkcję markowych filtrów opartych na geolokalizacji. Do tej pory skorzystali z nich takie firmy jak Master Card, Hollister i BMW. Ich obszar mógł objąć nawet cały kraj. Teraz spersonalizowane filtry „na żądanie” mogą działać na małych obszarach co oznacza, że będą one zdecydowanie mniej kosztować. Ich ceny zaczynają się od 5 dolarów.
Po zaprojektowaniu swojego filtru, wystarczy zaznaczyć na mapie określony obszar oraz zdecydować przez jaki okres czasu filtr ma on być aktywny. Filtry na życzenie mogą objąć na przykład obszar kilku bloków.
Niestety, na razie funkcja ta dostępna jest dla użytkowników w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii, jednak team Snapchata zapewnia, że w najbliższym czasie filtry będą dostępne też w innych lokalizacjach. Czekamy!