reklama
Dzień Matki to szczególny czas w roku, w którym skupiamy się na najważniejszych kobietach w naszym życiu. Robią to zarówno użytkownicy mediów społecznościowych, którzy za pomocą rodzinnych zdjęć, ulubionych piosenek czy wpisów stworzonych od serca dziękują swoim Mamom za to, że są, jak i marki, dla których ten dzień jest okazją do pokazania, że celebrują wartości rodzinne. Zebraliśmy kilka najciekawszych naszym zdaniem kreacji przygotowanych przez marki z okazji tego święta.
McDonald’s
McDonald’s stworzyło wpis z humorystycznym akcentem, który prezentuje screen z SMS do Mamy z zapytaniem o to, kiedy będzie obiad. Marka, przy użyciu populanego ostatnio formatu długiej grafiki, której druga część pojawia się dopiero po kliknięciu w nią, zachęciła użytkowników do oznaczania w komentarzach swoich Mam i zabrania ich na obiad do Maka. Sama post został przyjęty dobrze, użytkownicy faktycznie oznaczali swoje Mamy, natomiast nie brakowało pod nim wpisów użytkowników z zażaleniami dotyczącymi jakości obsługi i jedzenia w niektórych lokalach z sieci.
Coca-Cola
Coca-Cola postawiła na reakcje na Facebooku i zaproponowała użytkownikom, aby głosowali za pomocą emotikon lub wpisując w komentarzu to, gdzie zabraliby swoją Mamę z okazji jej święta – Bali, Toskania, Sopot, a może po prostu w nieznane? Post zebrał ponad 8,3 tysiąca reakcji i 113 komentarzy.
Fanta
Fanta także postawiła na zmobilizowanie użytkowników do aktywności i zachęciła użytkowników do robienia screenów animacji, aby sprawdzić, który prezent dla Mamy będzie najbardziej FANTAstyczny. Kwiaty, owoce, a może butelka napoju?
E. Wedel
Wedel postanowił zmotywować użytkowników, aby w voucherze pisali co obiecują swoim Mamom. Do grafiki dołączony został link, za pomocą którego możliwe było przejście na dedykowaną stronę i wygenerowanie kuponu na prezent oraz jego wydrukowanie.
ASUS
ASUS powstawił w swojej komunikacji na grafikę z głębszym przesłaniem – mimo, że jej głównym bohaterem jest smartfon, za jego pomocą wykonywane jest połączenie do Mamy, o której powinniśmy pamiętać nie tylko od święta, ale znacznie cześciej.
6PAK Nutrition
Specjalna grafikę na tę okazję przygotowała nawet marka odżywek i suplementów dla sportowców. Nad zdjęciem ćwiczącego mężczyzny widoczny jest napis “To Ty nauczyłaś mnie stać, zanim mogłem zrobić przysiad. Dziękuję Ci Mamo!“. Takie motto roztopi serce nawet najbardziej odpornego na emocje mężczyny.
Huawei
Producent rozwiązań technologicznych upiekł dwie pieczenie na jednym ogniu – w kwiecistym poście przypomniał, że miłość matczyna jest bezwarunkowa, jak i nienachalnie pokazał, jak jego smartfon może uchwycić cenne chwile z Mamą. Wpis osiągnął ponad 3,3 tysiące reakcji.
Nivea
Nivea opublikowała wzruszający filmi “Dla wszystkich Mam”, w którym z perspektywy dziecka ukazana jest bliskość niemolęcia w łonie Matki z nią samą i to, że już zawsze będzie ono jej częścią, dziękując przy tym za serdeczność, opiekuńczość, troskę, a przede wszystkim… za miłość.
JOHN SON’S baby
Producent kosmetyków dla niemowląt, JOHN SON’S baby, także nie mógł zapomnieć o odniesieniu się do tak ważnego dnia, szczególnie, że to przeważnie Mamy dbają o zakup kosmtyków dla swoich dzieci. Na fanpagu marki pojawiła się grafika Matki z dzieckiem, która wskazuje, że “Mama to najpiękniejsze słowo świata”.
UNICEF Poland
Organizacja humanitarna UNICF z okazji Dnia Matki zamieściła poruszający wpis, który pokazuje różnorodność ludzi i relacji Matki z dzieckiem. Choć ludzie są inni, dla każdego z nas ta relacja jest wyjątkowa.