X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Marketingowe trendy w 2018 roku – kolejna Aula Kraków już niebawem

Kogo wysłuchamy na kolejnej edycji Auli Polskiej w Krakowie? Jakie trendy marketingowe będą obowiązywały w 2018 roku? Kolejna edycja wydarzenia już 27 lutego.

Marketingowe trendy w 2018 roku – kolejna Aula Kraków już niebawemfot. materiały od organizatora

reklama


Przed nami kolejna dawka marketingowej wiedzy. 27 lutego odbędzie się bowiem czwarta już edycja konferencji Aula Polska Kraków. Uczestnicy spotkają się o godzinie 19:00 w budynku Wyższej Szkoły Europejskiej przy ul. Westerplatte 11 w Krakowie. Tym razem tematem przewodnim wydarzenia będą marketingowe trendy w 2018 roku.

Prelegenci, a wśród nich: Paweł Sala, CEO FreshMaila, Justyna Bakalarska z Marketer+ oraz Anna Żurek z Socjomanii, opowiedzą, jak może zmienić się rynek marketingu i reklamy w najbliższym czasie i jak się do tych zmian przygotować.

Justyna Bakalarska wskaże na trendy w content marketingu, a Paweł Sala opowie, co nowego czeka nas w świecie email marketingu. Anna Żurek skupi się na trendach na Facebooku.

Wydarzenie jest bezpłatne, jednak z powodu ograniczonych miejsc należy się zapisać. Można to zrobić przez stronę internetową wydarzenia. Więcej informacji znajduje się na: aulapolska.pl/spotkania/marketingowe-trendy-2018-roku

fot. facebook.com/aulapolskakrakow

fot. facebook.com/aulapolskakrakow

Aula Polska to cykl bezpłatnych spotkań, które promują kulturę przedsiębiorczości technologicznej i od lat cieszą się dużym zainteresowaniem, nie tylko w środowisku marketingowym. Odbywają się w 13 miastach Polski, a także w Berlinie i Londynie. Organizatorem krakowskiej edycji Auli Polskiej jest FreshMail.

SOCIALPRESS jest patronem medialnym wydarzenia.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail