reklama
Redakcja magazynu „Press”, po konsultacji z ponad 50 specjalistami z agencji reklamowych i domów mediowych (nominowanymi do AD wo/MAN Roku w poprzednich edycjach konkursu) przygotowała listę osób nominowanych do tytułu AD wo/MAN Roku 2017, przyznawanego za sukces w biznesie reklamowym, nowatorstwo i kreatywność oraz promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie. Ideą konkursu jest wyróżnienie osób, których działalność zawodowa i postawa są przykładem dla wszystkich profesjonalistów z branży.
Przedstawiciele środowiska reklamowego w głosowaniu agencji wybiorą osoby, które zasłużyły na ten tytuł swoimi osiągnięciami zawodowymi w 2017 roku. Tak jak w roku ubiegłym tytuły AD wo/MAN Roku przyznane zostaną dwóm osobom: przedstawicielowi agencji reklamowej oraz domu mediowego. W konkursie AD wo/MAN Roku 2017 mogą głosować agencje reklamowe, agencje interaktywne i domy mediowe.
Nominowani z agencji reklamowych:
1) Szymon Gutkowski, prezes SKM SAR, dyrektor zarządzający DDB & tribal oraz
2) Paweł Tyszkiewicz, pełnomocnik zarządu Stowarzyszenia Agencji Reklamowych (SAR)
3) Jacek Olechowski, prezes Mediacap
4) Rafał Baran, wiceprezes 4fun Media, właściciela FCB Bridge2Fun
5) Maciej Marasek, dyrektor kreatywny i współwłaściciel 2012 Agency
6) Dariusz Andrian, prezes VML Poland, a także CEO Grupy Young & Rubicam Brands w Polsce
Nominowani z domów mediowych:
1) Renata Wasiak-Sosnowska, dyrektor zarządzająca Havas Media
2) Marcin Dec, CEO IPG Mediabrands Polska
3) Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media
4) Jakub Bierzyński, prezes OMD
Na stronie Adman.press.pl zaprezentowano uzasadnienia wszystkich nominacji. Każda firma ma prawo do jednego głosu, którym wskaże od jednego do trzech nominowanych (nie mogą to być osoby zatrudnione w danej firmie lub podmiocie powiązanym strukturalnie z głosującym).
Głosy przyjmowane są do 28 marca br. wyłącznie drogą elektroniczną – przez formularz zgłoszeniowy zamieszczony na stronie www.adman.press.pl. Również na tej stronie dostępny jest regulamin konkursu.
Ponadto tegorocznej edycji AD wo/MAN Roku towarzyszyć będzie konkurs dla agencji i domów mediowych na najbardziej kreatywną kampanię autopromocyjną. Zgłaszać się do niego można przez formularz na Adman.press.pl także do 28 marca. Wyniki konkursu poznamy podczas gali AD wo/MAN Roku 2017.
SOCIALPRESS jest patronem medialnym wydarzenia.