reklama
Sieć hoteli Ibis opublikowała niedawno wideo promujące nową usługę. Goście zakwaterowani w 17 obiektach znajdujących się w Zurychu i Genewie mogą powierzyć opiekę nad swoimi profilami w social media pracownikom hotelu. W ten sposób marka chce, aby osoby przebywające na wakacjach mogły w pełni odpocząć zamiast skupiać swoją uwagę na aktywności w social media i uchwyceniu przeżywanych chwil na zdjęciach na Instagramie.
Relax We Post
Usługa Relax We Post, stworzona przez Jung von Matt/Limmat z Zurychu, zachęca gości odwiedzających obiekty Ibis do przekazania swoich profili na Instagramie do dedykowanych pracowników hoteli na czas ich pobytu. Sieć nawiązała współpracę z ponad 10 znanymi osobami, w tym Anną Maradan, Cristiną Gheiceanu, Pascalem Erb i Elay Leuthold, którzy będą publikować zdjęcia, przesyłać historie na Instagramie, a nawet odpowiadać na komentarze w imieniu turystów zainteresowanych takim rozwiązaniem.
Zarządzanie instagramowych profilem
Przebywający w hotelach Ibis we wskazanych lokalizacjach będą mogli skorzystać z usługi bezpłatnie, w weekendy między 3 listopada a 2 grudnia 2018 roku. Wtedy to, po przekazaniu danych do logowania i opisu czynności, jakie mają zostać wykonane w trakcie czasowego przejęciu profilu, opiekunowie zadbają o profil gościa informując o tym za pomocą hashtagu #postedbysocialmediasitter. Gwarantuje to, że obserwatorzy danego użytkownika nie będą wprowadzani w błąd co do tożsamości osoby, która obecnie zarządza kontem.
Opiekunowie mogą opublikować po trzy zdjęcia i trzy Stories dziennie, czyli w trakcie weekendu sześć postów oraz sześć relacji. W regulaminie akcji zakazane jest publikowanie treści łamiących prawo (obraźliwych, rasistowskich itd.), naruszających prawa autorskie lub zawierających wyraźną reklamę.
Rezerwacji usługi można dokonywać za pośrednictwem dedykowanej strony kampanii, gdzie można również dowiedzieć się więcej o opiekunach social media. Ceny za nocleg ze śniadaniem w hotelach zaczynają się od 90 franków szwajcarskich.
Ukłon w stronę gości hoteli
Relax We Post to kolejny przykład tego, w jaki sposób marka reaguje na zmieniające się nastawienie konsumentów i dla dobra gości hoteli, podążą za aktualnymi trendami. Jak deklaruje na dedykowanej stronie sieć hoteli należąca do AccorHotels, przedsięwzięcie nie jest w żaden sposób powiązane z Instagramem ani sponsorowane przez niego. Usługę “opiekunów mediów społecznościowych” uruchomiono w szwajcarskich oddziałach hotelu.