reklama
Google za każdym razem chce nam udowadniać, że zależy im na dobru zarówno zwykłego użytkownika, jak też reklamodawców. Tym razem, gigant uruchomił opcję, która może pomóc właśnie tym drugim. Czy taki sposób okaże się dobrym rozwiązaniem na dotarcie do klienta?
Google i TrueView
Google wprowadza reklamy wideo. Wszystko po to, aby ułatwić reklamodawcom dostęp do klienta w miejscu, w którym przebywają najczęściej i są oni najczęściej aktywni.
Dodatkowo, reklamy TrueView dodaje również do kanału głównego YouTube. Wygląda to w następujący sposób:
Co ciekawe, Google niedawno również dodało podobne reklamy dla użytkowników, którzy korzystają z serwisu YouTube za pomocą podłączenia do telewizora za pośrednictwem reklam Masthead na głównym ekranie.
Po co Google reklamy wideo?
Niemalże od początku swojej działalności Google odnotowuje zyski dzięki korzystaniu z reklam, np. Google AdWords. Tym razem, postanowili zmienić reklamę statyczną, w dynamiczną.
Nie da się ukryć, że formaty wideo przyciągają znacznie większe grono odbiorców, ponieważ są lepiej dostrzegalne w sieci. Pomocne jest tu również uczenie maszynowe, które automatycznie wyświetli najbardziej wydajną kombinację poszczególnych formatów.
W dodatku samo Google twierdzi, że takie rozwiązanie ma ogromny potencjał i może postawić giganta w dobrym świetle. Wszystko dlatego, że dzięki nowej opcji związanej z reklamą dynamiczną, wydaje się być lepszym partnerem strategicznym w biznesie.
A jaka jest Wasza opinia na ten temat?