reklama
Już 13 listopada w krakowskim Multikinie blisko 30 prelegentów podzieli się swoją wiedzą podczas konferencji #digitalfest z obszaru analityki internetowej, marketingu, sprzedaży, a także wykorzystania nowych technologii w biznesie.
Czego dowiemy się na wydarzeniu?
Tegoroczna edycja powstała pod hasłem “no bullshit talks”. Wiedza zdobyta na wydarzeniu, będzie odpowiedzią na pytanie jaka jest granica pomiędzy sprzedażą a marketingiem. Dodatkowo, prelegenci postarają się pokazać uczestnikom najczęściej popełniane błędy podczas analizy, a także samą analizę i wizualizację danych, raportowanie, błędy i pułapki analityki podane przez praktyków. Uczestnicy #digitalfest zdobędą także wiedzę praktyczną na temat sztucznej inteligencji i jej wykorzystania w biznesie. Pokażą jak kontekst nowych technologii wpływa na oblicze biznesu oraz opowiedzą co tak właściwie tworzy doświadczenia w digitalu. Pojawią się zatem prelekcję na temat chatbotów, customer experience i social mediów.
Nazwiska prelegentów
Ciekawe case study, praktyczne wskazówki oraz najnowsze trendy w digitalu przedstawią m.in. Jan Zając (Sotrender), Mateusz Czech (Brand24), Janina Bąk (JaninaDaily.com), Paweł Gniadkowski (Obido), Andrzej Ogonowski (SMSAPI), Mateusz Muryjas (Analityczny), Katarzyna Leszczyńska-Bohdan (DO OK), Grzegorz Miłkowski (Content House), Szymon Słowik (Takaoto), Karol Dziedzic (karoldziedzic.pl) Sergey Butko (CallPage), Przemysław Simon Stanisz (NorthStar Consulting), Jacek Bartczak (Casbeg) i inni. To wszystko wydarzy się 13 listopada w krakowskim Multikinie, na ulicy Dobrego Pasterza 128.
Wydarzenie jest bezpłatne, jednak obowiązuje wcześniejsza rejestracja. Więcej informacji na temat tegorocznej edycji oraz możliwość rejestracji znajdują się na stronie digitalfest.pl oraz na wydarzeniu na Facebook’u
https://www.facebook.com/events/2492677960955964/
Partnerem wydarzenia jest Miasto Kraków oraz Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego.
SOCIALPRESS jest patronem medialnym wydarzenia