reklama
Planowanie tweetów? Serwis społecznościowy właśnie testuje taką możliwość. To dobra wiadomość dla użytkowników aplikacji, a zwłaszcza tych, którzy prowadzą swój własny biznes. Jak wygląda narzędzie?
Skąd informacja o testach?
Informacją o testach nowego rozwiązania ze swoimi użytkownikami podzielił się sam serwis za pomocą tweeta z krótkim filmikiem.
Tweet scheduling on https://t.co/8FModRv1sl? Yes please! Starting today, we’re experimenting with bringing one of @TweetDeck’s handiest time-saving features into Twitter. Tell us what you think if you’re part of the experiment. pic.twitter.com/4pI9xrbPEP
— TweetDeck (@TweetDeck) 20 listopada 2019
Funkcja planowania tweetów bardzo przypomina dobrze znane nam planowanie postów na Facebooku. Można więc zaryzykować stwierdzenie, że to właśnie tym serwisem społecznościowym zainspirował się Twitter planując wprowadzenie harmonogramów. Bez względu na to, co była przedmiotem inspiracji, testy to dobra wiadomość dla wszystkich firm i osób publicznych, które korzystają z tego medium.
Social media naśladują się wzajemnie
Nie da się nie zauważyć, że obecnie wszystkie portale społecznościowe zaczynają wyglądać podobnie. Każdy z nich, próbuje upodobnić się najbardziej do tego, którego uważa za swojego największego rywala. I tak, Instagram i TikTok rywalizują o użytkowników młodszych. Do swoich usług dodają te funkcję, które są znane i lubiane wśród użytkowników konkurencji. Już wcześniej, Instagram wygrał także walkę o użytkowników Snapchata, co nastąpiło zwłaszcza poprzez dodanie efemerycznych Stories.
Największym konkurentem Twittera, wydaje się być natomiast na ten moment Facebook. I to właśnie pomiędzy nimi trwa bitwa o każdego użytkownika. Kto wygra tę nierówną walkę? Wszystko tak naprawdę zależy od nas i tego, co nowego zaoferują nam serwisy social media.