reklama
Z analizy przeprowadzonej przez catNapoleon.com wynika, iż w tym tygodniu dwa polskie fan page przekroczyły granicę pół miliona fanów. Fan page Telekomunikacji Polskiej, na którym można obserwować perypetie Serca i Rozumu, jest drugą pod względem sympatyków strona firmową w Polsce – ustępuje tylko Allegro. Liczbę pół miliona fanów przekroczył również fan page Radia ESKA.
Co przyciąga fanów?
Serce i Rozum bardzo chętnie wykorzystują swoje dialogi z reklam telewizyjnych. Post „ Noł, senkju, senjku… baj ” zyskał 5 245 lajków. Popularność sympatycznych postaci sprawia, że reklamy TP powoli przenikają do języka codziennego. ESKA stawia z kolei na interakcję ze słuchaczami opartą na aktualnych wydarzeniach na antenie.
W ciągu ostatniego miesiąca ogromne emocje wzbudzał również fan page polsatowskiego “Must be the music. Tylko muzyka”. Na stronie pojawiło się ponad 20 tys. postów.