Wielkimi krokami zbliża się najważniejsza konferencja dla wszystkich zainteresowanych tematyką content marketingu. W dniach 13-16 października, po raz pierwszy w 100% wirtualnej formie, odbędzie się Content Marketing World 2020. Tym razem będzie ona dostępna także w specjalnym, europejskim wydaniu.
Konferencja pełna contentu
Pandemia sprawiła, że twórcy wydarzeń stanęli przed wieloma wyzwaniami. Organizatorzy Content Marketing World 2020 przez wiele miesięcy ciężko pracowali nad przygotowaniem tego marketingowego święta. Efektem tego będzie pierwsza w 10-letniej historii konferencji edycja, która odbędzie się nie jak planowano w Cleveland, w stanie Ohio, ale… w pełni wirtualnie!
Uczestnicy wydarzenia, razem z całą społecznością #CMWorld, będą mogli spędzić czas pomiędzy 13 a 16 października na zdobywaniu wiedzy, rozwijaniu swojego warsztatu i poszukiwaniu inspiracji. Prelegenci zapewnią im dużą dawkę konkretnych informacji, które pozwolą przenieść strategię contentmarketingową do zespołu i rozwinąć biznes.
Europejska odsłona wydarzenia
Tegoroczną, jubileuszową 10. edycję wydarzenia, wyróżnia również to, że odbędzie się ona po raz pierwszy w wydaniu europejskim. Oznacza to, że miłośnicy content marketingu w Europie będą mogli wysłuchać dostosowanych do tego rynku prezentacji, w swoich strefach czasowych.
W ciągu trzech dni uczestnicy będą mogli wysłuchać 15 inspirujących prezentacji pod hasłem #CMWorld. Będą one osadzone w europejskim formacie talk show z udziałem liderów, ekspertów i praktyków z całej Europy.
Każda sesja dzienna obejmie 5 wystąpień branżowych, uzupełnionych o panele ekspertów i ogólnokrajowe/regionalne spotkania w wirtualnych pokojach. Długość dziennej sesji to około 4,5 godziny, lecz dla uczestników możliwy będzie dostęp do powtórki wystąpień.
W każdym z krajów dostępna jest już dedykowana wersja strony www konferencji. Zainteresowani tą tematyką w Polsce będą mogli uczestniczyć w wydarzeniu dzięki współpracy organizatorów ze Stowarzyszeniem Content Marketing Polska.
Kto wystąpi podczas wydarzenia?
Podczas Content Marketing World 2020 The European Edition na wirtualnej scenie pojawią się wybitni prelegenci z całego świata, m.in.:
- Ann Handley, autorka bestsellerów Wall Street Journal takich jak “Everybody writes” czy “Content rules”, mówca i pierwsza na świecie Chief Content Officer
- Robert Rose, założyciel i dyrektor ds. Strategii w The Content Advisory – grupie edukacyjno-doradczej The Content Marketing Institute, autor “Managing Content Marketing”
- Joe Pulizzi, założyciel Content Marketing Institute, autor “Killing Marketing”, “Content Inc.” oraz “Epic Content Marketing”
- Andrew Davis, znany na całym świecie mówca, autor bestsellerów “Brandscaping: Unleashing the power of partnerships” oraz “TOWN INC: Grow your business. Save your town. Leave your legacy”
- Jay Baer, strateg biznesowy i założyciel Convince & Convert, mówca, autor czterech bestsellerów New York Timesa m.in. “Hug Your Haters” czy “Talk Triggers”
- Melanie Deziel, mówca, autorka książki „The Content Fuel Framework: How to Generate Unlimited Story Ideas” i założycielka StoryFuel
- Christine Michel Carter, określana jako “globalny głos dla pracujących Mam”, autorka bestsellerów oraz artykułów na Forbes
- Pam Didner, strateg i autorka książki “Global Content Marketing”
Opowiedzą oni o nowej strategii contentmarketingowej, sposobach, dzięki którym zostaniemy zauważeni, sile procesu twórczego, różnorodności w marketingu, tworzeniu autentycznych treści, trendach w content marketingu czy markach odnoszących sukcesy.
Jak wziąć udział Content Marketing World?
Wydarzenie jest kierowane do wszystkich zainteresowanych content marketingiem oraz konwergencją marketingu i technologii. Zainteresowani wirtualną, europejską edycji #CMW2020 mogą zarezerwować 3-dniowy bilet za pomocą Eventbrite:
Więcej informacji na temat wydarzenia: https://cmworld-theeuropeanedition.eu/country-page-poland/