reklama
Czy telewizja w media miksie ma jeszcze sens? Jak utrzymać uwagę pokolenia Y i Z oraz generacji alfa? O tym wszystkim opowiedzą eksperci podczas Multiscreen Day 2020.
Konsumpcja wideo, zmiany zachodzące w streamingu, nowe pomysły na social media czy też rosnąca siła gamingu to tematy tegorocznej, piątej już, edycji konferencji Multiscreen Day 2020, organizowanej przez Media Marketing Polska. Głównym wątkiem spotkania będą młode generacje: Y, Z oraz Alfa i ich sposoby konsumpcji mediów. Konferencja już 22 października.
Formuła wydarzenia
Multiscreen Day obędzie się w bezpiecznej formule online. Po wykupieniu pakietów na stronie https://multiscreenday.pl/ uczestnicy będą mieli dostęp do platformy z transmisją live.
– Multiscreen Day to marka, która na dobre wpisała się w krajobraz polskiego rynku mediów i reklamy. I nie jest to tylko nasze zdanie. Dociera do nas wiele głosów z rynku, życzliwie domagających się organizacji kolejnych edycji, nawet w tak trudnych okolicznościach pandemicznych. Nie mogliśmy pozostać obojętni na te wezwania – mówi Piotr Machul, zastępca redaktora naczelnego „Media Marketing Polska” oraz autor programu konferencji.
Tematy wystąpień
Na konferencji wystąpi blisko 20 prelegentów, którzy odpowiedzą na takie pytania jak:
- Dlaczego seriale i filmy w tradycyjnej telewizji nie mają żadnych szans u młodego widza?
- Dlaczego telewizor to tylko kolejne urządzenie z dostępem do Netflixa, a wielkość ekranu, jeśli chodzi o konsumpcję wideo, nie ma żadnego znaczenia?
- Jak wygląda rynek gamingowy w Polsce?
- Jak współpracuje się z influencerami z tej kategorii?
- Co wspólnego mają gry i Netflix?
- Dlaczego wideo, na Facebooku, Intagramie, na mobile’u – jest doskonałym narzędziem dla marketerów do budowania sprzedaży i brandu?
- Jakich formatów użyć?
- Jakie formy są najbardziej impactowe?
- Jak to zrobić w rozsądnych budżetach?
Kto wystąpi podczas konferencji?
Na konferencji wystąpią eksperci z Gamesetu, Gemiusa, IQS, Minsdhare, National Geographic, YouTube. Do grona prelegentów zaproszeni zostali eksperci reprezentujący marketerów, nadawców, producentów kontentu, agencje i firmy badawcze.
Są wśród nich zarówno osoby, które zadebiutują na Multiscreen Day, jak i mówcy, którzy otrzymali od uczestników najwyższe noty w ankiecie dotyczącej poprzednich edycji konferencji.
Wśród prelegentów konferencji wystąpią m.in. Agnieszka Chabrzyk, Business Factory / Miki Chojnacka, Hopster / Lucyna Koba, Gemius / Karol Stryja, The Podcast Makers / Marta Rybicka, IQS / Angelika Adamczuk, Gameset / Katarzyna Cimochowska, streamerka Brunecia
Dla kogo jest Multiscreen Day?
Udział w konferencji powinni wziąć wszyscy zainteresowania mediami i reklamą: marketerzy, przedstawiciele: mediów, domów mediowych, nadawców TV, wydawców internetowych, a także przedstawiciele agencji: reklamowych, digital, kreatywnych; przedstawiciele: studiów produkcyjnych, producentów kontentu.
– (…) Na konferencji Multiscreen Day 2020 chcemy przyjrzeć się – zwłaszcza, ale nie tylko – młodej generacji. Poznać jej sposoby konsumpcji mediów i nowoczesnej rozrywki. Zwłaszcza, że to właśnie młodzi ludzie, którzy na długie miesiące zostali w domach, najbardziej zanurzyli się w cyfrowym świecie. Będziemy przyglądać się nie tylko konsumpcji oferty wideo, ale też zmianom zachodzącym w streamingu, nowym pomysłom na social media czy rosnącej sile gamingu. Te wszystkie światy dziś się przenikają – i na dużych ekranach, i na sześciocalowych – podsumowuje Piotr Machul.
SOCIALPRESS jest patronem medialnym wydarzenia.