X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Jaka była druga edycja LinkedIn Local Virtual?

Za nami druga edycja LinkedIn Local Virtual. O czym opowiedzieli prelegenci i jak obejrzeć retransmisję wydarzenia?

Jaka była druga edycja LinkedIn Local Virtual?źródło: materiały prasowe

reklama


Pracownik na LinkedIn to największy strach czy skarb firmy? Jakie błędy popełniamy w profilach firmowych na LinkedIn? Czy sprzedaż oparta o relacje przestanie działać? I po co handlowcom social selling? Odpowiedzi na te i inne pytania udzieliło 17 czołowych ekspertów i ekspertek z dziedzin marketingu B2B, sprzedaży i biznesu w trakcie drugiej edycji #LinkedinLocalVirtual.

Druga edycja wydarzenia

Druga edycja największej konferencji o marketingu B2B, LinkedIn i social sellingu w Polsce odbyła się 15 października 2020 i zgromadziła ponad 700 uczestników. Wśród prelegentów znaleźli się przedstawiciele firm Google, Asseco, Luxmed, Adamed czy Mastercard oraz specjaliści marketingu B2B, Employer Brandingu, social sellingu czy komunikacji kryzysowej. Wydarzenie poprowadził Kuba Sito, dziennikarz i konsultant marketingu.

Wokół zagadnienia wykorzystania LinkedIn jako narzędzia marketingowego i sprzedażowego odbyły się inspirujące dyskusje, wystąpienia i warsztaty. Podczas nich prelegenci dzielili się z uczestnikami swoją wiedzą i doświadczeniem na temat tego, jakie znaczenie ma LinkedIn dla współczesnego biznesu.

Wystąpienia w zostały podzielone na dwie ścieżki tematyczne – marketingową i sprzedażową – w ramach których uczestnicy mogli swobodnie przemieszczać się między interesującymi ich wystąpieniami.

Relacja z LinkedIn Local Virtual

Organizatorzy LinkedIn Local Virtual po raz kolejny udowodnili, że zorganizowanie prawdziwego spotkania w wirtualnym świecie jest możliwe. Tak jak w trakcie tradycyjnego wydarzenia, uczestnicy mieli możliwość wybrania interesujących ich wystąpień. Odbywały się w ramach dwóch ścieżek tematycznych – marketingowej i sprzedażowej. Dzięki wykorzystaniu unikatowej platformy uczestnicy mieli także możliwość interakcji z prelegentami oraz wzięcia udziału w spotkaniach networkingowych.

Wydarzenie rozpoczął i prowadził Kuba Sito, który przywitał uczestników i prelegentów. Jako pierwszy na scenie głównej wystąpił Kamil Kozieł, dyrektor zarządzający PrezART, autor bloga kamilkoziel.pl. Wygłosił on prezentację „Jak zepsuć zdalne wystąpienie i stracić zaangażowanie słuchaczy na home-office”. Mimo drobnych problemów technicznych Kamilowi udało się utrzymać zaangażowanie słuchaczy do samego końca!

W panelu dyskusyjnym o potencjale LinkedIn dla firmy z perspektywy CxO rozmawiali Magdalena Dziewguć, Head in Clouds firmy Google, Artur Wiza, Wiceprezes firmy Asseco, Anna Rulkiewic, CEO firmy Luxmed, a dyskusję poprowadził Marcin Sokołowski, CEO firmy Sharebee – organizator wydarzenia. Prelegenci dzielili się swoimi doświadczeniami, przedstawiając zróżnicowane punkty widzenia i strategie dotyczące prowadzenia profilu na LinkedIn.

Dwie ścieżki tematyczne

W ramach ścieżki marketingowej:

  • o micie racjonalności w B2B opowiadał Łukasz Kosuniak, CEO GrowConsulting;
  • jakie błędy popełniamy w profilu firmowym na LinkedIn oraz jak ich uniknąć radziła Dagmara Pakulska, Social Media Trainer & Consultant;
  • na pytanie, czy pracownik na LinkedIn to największy strach czy skarb firmy odpowiadał Grzegorz Miecznikowski, Ekspert LinkedIn i Strateg Social Selling.

W ramach ścieżki sprzedażowej:

  • o tym, dlaczego sprzedaż oparta o relacje przestanie działać, opowiadał w swoim wystąpieniu Szymon Negacz, Konsultant, Trener Sprzedaży i właściciel agencji SellWise;
  • tajemnice algorytmu LinkedIn vs algorytmu ludzkiego oka. H2H zgłębiał Marcin Banaszkiewicz, Trener LinkedIn;
  • na pytanie po co handlowcom social selling odpowiadała Katarzyna Sitarska, Social Selling Lead i Adam Kozłowski VP Digital w agencji Monday.

Uczestnicy wydarzenia mogli także skorzystać z sesji networkingu online, aby nawiązać nowe znajomości, oraz wziąć udział w trzech warsztatach:

  • Marketing w branży przemysłowej, który poprowadziła Agnieszka Wnuk, doradca marketingu B2B
  • Employer Branding na LinkedIn, który poprowadziła Paulina Mazur, Employer Branding – HR Konsultant, strateg
  • Komunikacja kryzysowa na LinkedIn, który poprowadził Kuba Sito, dziennikarz i konsultant marketingu

Dla tych osób, którym nie udało się wziąć udziału w wydarzeniu lub chciałyby przypomnieć sobie najciekawsze wystąpienia, nagrania z prelekcji są dostępne na stronie www.sharebee.pl/blog. Dodatkowo w każdą środę o godz. 9.00 na stronie Sharebee na LinkedIn będzie można obejrzeć retransmisje wszystkich wystąpień.

Przyszłość LinkedIna i social sellingu

Jesteśmy niezwykle dumni, że po raz kolejny udało nam się zgromadzić tylu wybitnych specjalistów, którzy w swojej codziennej pracy udowadniają, jak ważnym narzędziem biznesowym jest LinkedIn – mówi Marcin Sokołowski, CEO Sharebee. – Jako organizatorom wydarzenia zależy nam na tym, aby dzielić się z uczestnikami wiedzą ekspertów i zachęcać firmy do korzystania z możliwości, jakie dają social media w rozwoju biznesu. W Polsce (w porównaniu z innymi krajami Europy Zachodniej) wciąż nie wykorzystujemy jeszcze w pełni potencjału LinkedIn w biznesie, ale widzimy, że temat ten cieszy się coraz większym zainteresowaniem, dlatego już planujemy kolejne odsłony wydarzenia.

Harmonogram najbliższych retransmisji

28.10 – Jak zepsuć zdalne wystąpienie i stracić zaangażowanie słuchaczy na home office?

04.11 – Case Study: Employee Advocacy w Mastercard i Adamed

18.11 – Profil firmowy na Linkedin – co robisz źle?

25.11 – Algorytm Linkedin vs algorytm ludzkiego oka. H2H

02.12 – Pracownik na Linkedin. Największy strach czy skarb Twojej firmy?

Retransmisję obejrzeć można na stronie Sharebee na LinkedIn.

SOCIALPRESS jest patronem medialnym wydarzenia.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail