reklama
Świat, który znaliśmy, zmienia się bardzo szybko, dlatego organizatorzy Forum Marketingu Zintegrowanego podpowiedzą, jak dostosować się do nowych wyzwań, co robić teraz i jak planować działania, które będą potrzebne za chwilę.
Uczestnicy wydarzenia, które odbędzie się w dniach 4–5 listopada, mogą zdobyć nowy warsztat, przekonać się jak działają inni i skorzystać ze sprawdzonych rozwiązań. Wydarzenie odbędzie się online i wystąpią podczas niego eksperci m.in. z branży finansowej, motoryzacyjnej, FMCG, czy digital.
Wsparcie branży marketingowej
Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB na bieżąco reaguje na szybko zachodzące zmiany w branży i rodzące się potrzeby, dlatego tegoroczne Forum Marketingu Zintegrowanego zyskało dodatkowy blok wiedzy o nazwie FMZ Clinic, którego celem jest wsparcie branży marketingowej. Po dwóch dniach konferencyjnych, uczestnicy otrzymają dostęp do serii warsztatów pomagających odnaleźć się w obecnej rzeczywistości.
Nie chcemy pozostawiać branży i marketerów z pytaniami bez odpowiedzi, Dlatego planujemy na bieżąco wskazywać rozwiązania adekwatne do sytuacji. Stąd pomysł kontynuacji FMZ w postaci kolejnych spotkań, które będą się odbywać w formie warsztatów ujętych w cykl FMZ Clinic. Branża potrzebuje otwartej dyskusji na temat przełomowych zmian rynku, nowych wyzwań i rozwiązań. Jako Stowarzyszenie podejmujemy to wyzwanie i dajemy przestrzeń do branżowej dyskusji o tym jak kreować nową rzeczywistość – mówi Paweł Wielkopolan Dyrektor ds. Rozwoju i Kluczowych Relacji SMB.
Dwa dni pełne wiedzy
– Zależy nam nie tylko na przedstawieniu najlepszych case’ów, ale przede wszystkim na pokazaniu jak w bieżącej sytuacji z aktualnymi wyzwaniami radzi sobie branża, zainspirowaniu uczestników i podpowiedzeniu po jakie rozwiązania w obecnych trudnych czasach warto sięgać. Dlatego materiał podzieliliśmy na trzy główne bloki tematyczne, tak aby łatwo było wrócić uczestnikowi do interesujących tematów, a także uzyskać kompleksową wiedzę dotyczącą danego zagadnienia – mówi Urszula Zarańska-Skarżyńska, Dyrektor Generalna Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.
Pierwszy blok tematyczny
Pierwszy blok rozpoczyna się blokiem “Marki zajmują stanowisko” i debatą: “Covid to tylko przygrywka – co może zrobić marketer, by uratować Ziemię?“. Debata to rozwinięcie poruszonego przez nas w zeszłym roku tematu ekologii w marketingu, wskazujące, jak w najbliższym czasie warto rozwijać markę.
Pozostałe wystąpienia w tym bloku będą przykładami praktycznego zastosowania idei marek opartych na wartościach. Warto usłyszeć, jak wdrożyły ją BNP Paribas, AVON, czy NOIZZ i zobaczyć, dlaczego szczególnie teraz odniesienie się do głębszych emocji konsumenta jest ważne.
W trakcie wystąpień prelegenci będą nie tylko odpowiadać na pytania uczestników, ale też zadawać pytania słuchaczom, dzięki czemu na bieżąco może będzie przyglądanie się temu, jak myśli, działa i co planuje branża w danym zakresie tematycznym. Blok zostanie podsumowany krótka dyskusją, w której będą mogli wziąć udział także uczestnicy Forum.
Drugi blok tematyczny
Kolejny blok – 360/24 – to bardzo praktyczny kawałek FMZ, w którym poruszana jest tematyka technologii i praktycznych rozwiązań będących odpowiedzią na obecną sytuację. HTC opowie o przyszłości 5G w marketingu, który nie będzie już taki sam, a Hortex, Albedo, Volvo i TESTA Communication podzielą się praktycznymi wskazówkami dotyczącymi stosowanych narzędzi. Pytania do publiczności i podsumowująca blok dyskusja pozwolą na domknięcie tematu i wyciągnięcie najważniejszych wniosków.
Trzeci blok tematyczny
Blokiem zwieńczającym tegoroczne wydarzenie jest “Planowanie strategiczne w czasach niepewności. Kryzys szansą dla marek.” Zacznie się on od wystąpienia dr. Kacpra Nosarzewskiego – eksperta NATO, UNIECO, UNDP i doradcy dużego biznesu, który w inspirującym wystąpieniu odpowie na pytanie, jak możemy rozwinąć komplementarne metody, techniki i narzędzia myślenia o przyszłości w momencie, gdy te, które znamy, okazują się niewystarczające.
BMW, Fundacja K.I.D.S. i Catchers przedstawią zwycięskie w konkursie Golden Arrow case’y, dzięki którym uczestniczy zobaczą, jak w kryzysowej sytuacji myślenie out-of-the box sprawiło, że mimo lock downu zrealizowały swoje cele. Następującą po wystąpieniach dyskusję będzie moderować Game Changers Academy, która uczy niestandardowego myślenia i zarządzania.
Formuła dostosowana do obecnych czasów
– Samo Forum odbędzie się zgodnie z planem, czyli 4 i 5 listopada. Przesunęliśmy jedynie wcześniej zapowiadane godziny tak, aby każdy mógł część dnia w tych intensywnych czasach poświęcić na swoje bieżące zadania. Dlatego zaczynamy o godz. 13.00 i kończymy ok. godz. 16.00. Wszystkie wystąpienia zostaną nagrane i udostępnione uczestnikom, by zachować możliwość powrócenia do materiału, który został opracowany wspólnie z Radą Programową FMZ oraz Radą ds. Marketingu Zintegrowanego SMB – wyjaśnia Urszula Zarańska-Skarżyńska.
Warsztaty
Po części konferencyjnej odbędzie się także seria warsztatów do wyboru. Każdy z nich podejmuje inną tematykę, ale łączącą je ideą jest podpowiedzenie, jak w „nowych czasach” działać, reagować, planować, pisać, radzić sobie ze stresem, z jakich narzędzi korzystać i w jaki sposób. Pełna lista warsztatów na stronie www wydarzenia.
Resjestracja: https://fmz.smb.pl/kup-bilety/
SOCIALPRESS jest patronem medialnym wydarzenia.