X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Pinterest ponownie rozwija funkcje e-commerce

W ostatnich miesiącach Pinterest mocno stawia na twórców i sprzedawców. Dlatego też ponownie wprowadza nowe opcje do sprzedaży produktów online.

Pinterest ponownie rozwija funkcje e-commerceźródło: shutterstock.com

reklama


Social media walczą między sobą. A w tym samym czasie, Pinterest wprowadza nowe opcje e-commerce. Chce w ten sposób wspomóc sprzedaż w obrębie aplikacji, a tym samym przyciągnąć uwagę konsumentów. Poznajcie nowe opcje dotyczące sprzedaży na platformie.

Co pojawi się na Pintereście?

Platforma do inspirowania się z roku na rok coraz bardziej się rozwija. Teraz ponownie oczy w jej kierunku powinni zwrócić ci, którzy chcą sprzedawać. Dlaczego? Pinterest co jakiś czas bowiem wzbogaca ofertę działań, przyczyniających się do zwiększenia zainteresowania produktami lub usługami strony sprzedającej. Teraz również wprowadza kilka ciekawych rozwiązań.

Pierwsze z nich, dotyczy pokazu slajdów dla kolekcji. Jest to nowa, promocyjna opcja, dzięki której łatwiej będzie przyciągnąć uwagę konsumenta. Slajdy będą generowały się automatycznie, pozyskując produkty z przesłanego katalogu. Będą one wyświetlane jako In-stream, oferując tym samym propozycję przedmiotów podobnych do tych, których wcześniej szukaliśmy w obrębie Pinteresta.

pokaz nowej opcji

źródło: pinterest.com

Ta opcja jest tak naprawdę bardzo dobra w swej prostocie. Sprzedający będzie mógł łatwiej dotrzeć do konsumentów, jednocześnie prezentując powiązane produkty. Tym samym, zwiększa się szansa na sprzedaż. Ale to nie koniec zmian.

Na Pintereście pojawią się również nowe dane sprzedawcy w profilach marek. Dzięki tej opcji, marki będą mogły przekazać konsumentów swoje zasady, jak również wartości, którymi kierują się na co dzień. Oznacza to, że jeżeli sprzedawca lub osoba prezentująca swoje usługi będzie czuła się częścią społeczności danej grupy osób, będzie mogła umieścić stosowny komunikat na ten temat. To również bardzo ważny krok, ponieważ marki dostaną w ten sposób szansę na to, aby pokazać swoją różnorodność, poglądy itd.

Na sam koniec zaś, platforma proponuje treści sponsorowane w Idea Pins, czyli odpowiedniku Stories. Zapewni ono wspólne partnerstwo pomiędzy twórcami a reklamodawcami. Obecnie pomysł jest w fazie testów. Natomiast, gdy zostanie wprowadzony na stałe, stanie się kolejną opcją promocyjną i ciekawą zwłaszcza w kontekście Pinteresta.

Pinterest i jego rozwój

Od jakiegoś czasu, Pinterest chce dość mocno zaznaczyć swoją pozycję na rynku produktów, usług. W związku z tym, że użytkownicy szukają na platformie inspiracji, jest to również dobre źródło sprzedaży. Mechanizm działa w bardzo prosty sposób. Podoba Ci się? Kup! Dla sprzedawców zaś to doskonała możliwość, aby pokazać swój asortyment i zyskać nowego klienta. W związku z czym, nabywca nie musi marnować swojego czasu na poszukiwania produktu, np. za pomocą Google, a sprzedający skraca drogę kupna. Opcje wprowadzone obecnie przez Pinteresta również mogą znacznie ułatwić transakcję.

Ciekawi jesteśmy w związku z tym dalszych poczynań aplikacji i jej rozwoju. Widać, że od pewnego czasu mocno stawia ona nie tylko na twórców i sprzedawców, ale również pokazanie ich indywidualności. A to doskonały krok, ponieważ właśnie na ten aspekt coraz częściej zwracają uwagę konsumenci.

Reklama

[FM_form id="1"]