reklama
Projekt ma potrwać 3 miesiące. Autor blogomotive.pl to jeden z najpopularniejszych polskich blogerów motoryzacyjnych. Podczas kampanii będzie on testował samochody, uczestniczył w imprezach, których organizatorem lub partnerem jest BMW Group Polska oraz odwiedzał miejsca związane z marką.
Jak czytamy w oficjalnej informacji prasowej, BMW Polska pomoże blogerowi w realizacji projektu, pozostawiając mu jednocześnie pełną niezależność w publikowanych treściach i opiniach. „To ryzykowne poddanie swoich samochodów i działań osądowi blogera, słynącego z ostrych i indywidualnych komentarzy, jest dla BMW Group Polska sposobem otwarcia się na zyskujące coraz większą popularność i cieszące się dużym zaufaniem media społecznościowe” – podkreśla BMW Group Polska.
Projekt rozpocznie się 1 marca od wizyty w Monachium, dokąd bloger pojedzie BMW serii 5. W kolejnych misjach Blogo m.in. odegra rolę szofera gwiazd i gości specjalnych Festiwalu Ludwiga van Beethovena, nauczy się grać w golfa i pojedzie z rodziną na rowerowy weekend w miejsce wybrane przez czytelników bloga.
Fani marki BMW i czytelnicy blogomotive.pl będą mogli brać udział w projekcie, decydując o tym, jaki samochód bloger przetestuje, dokąd nim pojedzie i jakie zadania specjalne będzie musiał wykonać.
Przez trzy miesiące autor będzie zamieszczał na swoim blogu oraz na fanpage’u BMW Group Polska na Facebooku relacje i wrażenia. Dodatkowo, wszelkie informacje o testowanych i używanych podczas licznych misji autach BMW będą prezentowane w aplikacji “Dziennik pojazdu”, która dostępna będzie w serwisie autoswiat.pl.
„Blogo w świecie BMW” to już druga duża kampania wykorzystująca znanego polskego blogera. Wcześniej na taki krok zdecydował się Burger King, który zaprosił do współpracy znanego i kontrowersyjnego Kominka.