reklama
Nawiązywanie relacji biznesowych, wymiana wiedzy, kreatywność. Creative Business Network to wydarzenie skierowane do kadry zarządzającej i właścicieli firm z szeroko rozumianego cyfrowego sektora kreatywnego. Dla osób poszukujących nowych partnerów do dalszego rozwoju biznesu. W 2023 roku motywem przewodnim będzie współpraca europejska. Uczestnikom przybliżone zostaną sektory kreatywne Unii Europejskiej oraz Wielkiej Brytanii. Spotkanie odbędzie się w Centrum Kreatywności Targowa przy ul. Targowej 56 w Warszawie.
Creative Business Network to rozszerzenie działań Filmteractive, wydarzenia, które od 12 lat pomaga branżom sektora kreatywnego w cyfrowej transformacji oraz łączy je z biznesem. Filmteractive od samego początku uczył jak adaptować nowe technologie w poszczególnych branżach z nastawieniem na marketing, reklamę, design, modę, producentów filmowych, wydawców gier, muzykę, startupy. Przypatruje się także artystom, którzy w swojej praktyce i eksperymentach często wykraczają poza schematy i torują drogę nowym pomysłom i projektom.
„Od dłuższego czasu czuliśmy potrzebę przeniesienia działań z powrotem do świata rzeczywistego. Przekazywanie wiedzy oraz dzielenie się najlepszymi praktykami online świetnie sprawdziło się podczas pandemii. Jednakże postpandemicznie, w sytuacji nadchodzącej recesji, sektory kreatywne muszą jeszcze bardziej postawić na współpracę między sobą i z tzw. dużym biznesem. Nie tylko w Polsce, ale i za granicą. Dlatego postanowiliśmy uruchomić nowe wydarzenie, które ułatwi współpracę oraz networking w Polsce i za granicą” – mówi Olgierd Cygan, pomysłodawca Filmteractive.
Creative Business Network w 2023 roku to przede wszystkim spotkania z osobami bezpośrednio zaangażowanymi we wspieranie i rozwój europejskiego sektora kreatywnego. Będzie on reprezentowany m.in. przez kluczowe organizacje polskie (IAB Polska, SAR, Fundacja Digital Poland, Centrum Kreatywności Targowa), europejskie (Creative Europe Desk Poland) oraz brytyjskie (min. Advertising Association, British Council, British-Polish Chamber of Commerce, Creative Scotland, UKAEG) oraz ich członków. To świetna okazja, żeby poznać nowych partnerów, ale także dowiedzieć się, jak działają sektory kreatywne w Polsce, w Unii Europejskiej oraz Wielkiej Brytanii.
Wydarzenie jest objęte honorowym patronatem Prezydent Miasta Łodzi Hanny Zdanowskiej oraz Ambasady Brytyjskiej. Odbędzie się w niezwykle inspirującej przestrzeni udostępnionej przez współorganizatora wydarzenia – Centrum Kreatywności Targowa.
Na wydarzenie obowiązuje bezpłatna rejestracja konieczna do potwierdzenia udziału przez organizatorów.
Szczegółowa agenda dostępna jest na www.filmteractive.eu.
___
Creative Business Network to międzynarodowe spotkanie umożliwiające sieciowanie przedstawicieli sektora kreatywnego. W 2022 w Warszawie odbyła się pierwsza edycja. Wydarzenie wspierają międzynarodowe instytucje kierujące programami skierowanymi na rozwój sektorów kreatywnych.
organizator: Fundacja Media Klaster
współorganizatorzy: Invest in Łódź, Creative Europe Desk Poland, Centrum Kreatywności Targowa
patronat honorowy: Prezydent Miasta Łodzi Hanna Zdanowska, Ambasada Brytyjska
partnerzy strategiczni: Miasto Łódź, Future Company, Szkoła Filmowa w Łodzi,
partnerzy z Wielkiej Brytanii: Advertising Association, British Council, Brytyjsko-Polska Izba Handlowa, Creative Scotland, UKAEG
partnerzy: Vnlab, IAB Polska, DIMAQ, SAR, chptr by bites, miptv, mipcom, Digital Poland, Digital Festival, Krajowa Izba Gospodarcza, KIPA
SOCIALPRESS jest patronem medialnym tego wydarzenia.
źródło: informacja prasowa