reklama
Konkurs Performance Marketing Diamonds EU 2024 w VI edycji już zasłynął rekordową liczbą – prawie 100 zgłoszeń, a 19 kategorii rywalizacji daje obraz wszystkich odmian performance marketingu, afiliacji, contentu oraz strategii e-commerce, wykorzystywanych w biznesie. Izba Gospodarki Elektronicznej podkreśla też nieustannie utrzymujące się znaczenie performance’u dla rozwoju biznesu, oraz międzynarodowy charakter organizowanego przez siebie konkursu. Udział w tegorocznej gali potwierdziło ponad 40 gości z zagranicy.
Dziś targetujemy się na nominowanych do tytułu laureata w poszczególnych kategoriach i do Grand Prix – Diamentu PMD EU 2024.
Targetowanie i diamenty
Performance marketing – marketing efektywnościowy – zapewnia kompleksowe podejście do reklamy i marketingu. Firmy zamawiające płacą za wymierne działania lub wyniki, tj.: kliknięcia, rozszerzenie bazy klientów, sprzedaż lub inne z góry określone cele. Najlepsi specjaliści w tej dziedzinie i ich zespoły muszą wykazywać się wiedzą technologiczną, znać zachowania konsumenckie i łączyć je z marketingiem i zarządzaniem. Takie osobowości i zespoły zostały właśnie nominowane do kolejnego etapu Performance Marketing Diamonds EU 2024.
Szybcy i skuteczni
Marketing efektywnościowy wymusza szybkość i trafność decyzji – kampanie są stale optymalizowane w oparciu o dane w czasie rzeczywistym. Chodzi o maksymalizowanie efektu i zwrot z inwestycji.
Skuteczni marketingowcy są bardzo cenni dla każdej organizacji, niezależnie od wielkości, modelu działania i specjalizacji, czy branży – Patrycja Sass-Staniszewska, prezes e-Izby przykłada szczególna uwagę do profesjonalizacji całego e-commerce w Polsce. I dodaje – Z pewnością tacy pracownicy są warci zauważenia, docenienia i nagrodzenia. Izba Gospodarki Elektronicznej jako organizacja o największym zasięgu i najbardziej efektywnym w działaniu na rzecz e-commerce w kraju też działa na ich rzecz.
Architektura rywalizacji
Perfo-marketing to praca na wskaźnikach/danych. Wykorzystuje się w nim zaawansowane techniki targetowania, personalizacji komunikatów i podejście wielokanałowe, tj.: wyszukiwarki (SEM), media społecznościowe, marketing e-mailowy i afiliacyjny. W ten sposób dociera się do odbiorców korzystających z różnych punktów kontaktu i urządzeń. Te działania mają odzwierciedlenie w blokach tematycznych konkursu:
- Performance & Affiliate Marketing;
- Creative Performance;
- Content Performance;
- Strategy Performance;
oraz kategoriach głównych – B2B oraz B2C Campaign of the Year.
Po ogłoszeniu nominowanych jury tegorocznej edycji konkursu, złożone z najlepszych ekspertów e-commerce i marketingu ma przed sobą jeszcze jedno zadanie. Wskaże najlepszych, w tym: laureatów kategorii Performance Agency of the Year, Performance Brand of the Year oraz najlepszego z najlepszych – laureata Grand Prix. Nad prawidłowym przebiegiem całości konkursu czuwa audytor – Kancelaria Sowiński i Partnerzy.
W oczekiwaniu na finał
Rozstrzygnięcie konkursu stanie się częścią przełomowego wydarzenia – tego dnia wszystkie europejskie drogi e-commerce będą prowadziły do Warszawy, gdzie 23 maja w hotelu Belotto w Warszawie odbędzie się pierwszy Europejski Szczyt e-Commerce. W wydarzeniu swoją obecność potwierdzili również przedstawiciele administracji publicznej.
To osiągnięcie bez precedensu. Nasze zaproszenie do udziału w pierwszym Europejskim Szczycie e-Commerce przyjęły największe europejskie organizacje e-commerce. Uczestnicy tego wyjątkowego wydarzenia, wśród których znalazło się 13 szefów wiodących organizacji e-commerce z UE, omówią strategię europejskiego e-commerce oraz eksportu online na najbliższe lata! – mówi Prezes e-Izby. – W finale dnia rozdamy Diamenty PMD EU, co podkreśli międzynarodowy wymiar samego konkursu i europejski zasięg organizacji, którą mam zaszczyt prowadzić – podkreśla z dumą. W Gali wezmą udział ponad 40 międzynarodowych gości.
Konkurs, którego partnerami głównymi są Bulgarian e-Commerce Assosiation, Ecommerce Europe oraz Serpact to także doskonała okazja do tego, aby być na bieżąco z kierunkiem rozwoju krajowego i europejskiego e-handlu. Wkład w jego stabilny od ponad dekady rozwój ma również performance marketing, który pozwala firmom optymalizować wydatki na reklamę, zwiększać rentowność, powiększać big data. Najlepsi z nich zasłużyli na prestiżową nagrodę – Diamenty Performance Marketing Diamonds EU 2024. Trzymamy kciuki za wszystkich!
Oto lista nominowanych w VI edycji konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2024:
The most effective short-term performance campaign
- Chocolissimo , Numbers & Intuition
- mBank, Cube Group
- Performics
- SalesTube, ValueMedia
- Tradedoubler
The most effective affiliate program
- DentsuX
- Empik, Tradedoubler
- Zooplus, Tradedoubler
The most effective sales campaign
- Performics (za kampanię dla Lindt)
- Performics (za kampanie dla Semilac)
- SalesTube, ValueMedia
- Tradedoubler
The most effective paid search campaign
- Agata Meble, SalesTube, ValueMedia
- Bluerank, Rainbow Tours
- Decathlon, NOVA commerce
- SalesTube, Lancerto
- SalesTube, ValueMedia
The most challenging performance
- AWIN, Answear
- iProspect
- Mediaplus, SalesTube
- ORLEN Paczka
- SalesTube, ValueMedia
The most creative digital campaign
- LOT
- SalesTube, ValueMedia
- Savicki
Think-out-of-the-box campaign
- Contrust Communication
- LOT
- FormUp
- SalesTube, ValueMedia
The most creative use of AI
- Apifonica
- Bluerank, Rainbow Tours
The most effective mobile campaign
- mBank, Cube Group
- MODIVO
- Payback
ROI content campaign for e-commerce
- Metapic
- ORLEN Paczka
The most effective video content
- Almette, Value Media, SalesTube
- Sales&More, LINK4
- LOT
The most effective SEO campaign
- Cube Group, Triverna
- Performics
- Sempai
- Serpact
- Whites, Diagnostyka
The best consumer centric content
- Kubota
- LOT
- Whites, Goldsaver
The best international expansion campaign
- LOT
- MODIVO
The most effective low-budget campaign
- ContentHouse, ORLEN Paczka
- DentsuX
- SalesTube, Value Media
The most effective omni-channel campaign
- Almette, Value Media, SalesTube
- LOT
- Performics, OBI Polska, Performance Media
The most effective retail campaign
- Awin, Halfprice
- Performics, OBI Polska, Performance Media, Zenith Poland
- SAVICKI
B2B campaign of the year
- ContentHouse & ORLEN Paczka
- Havas Media, Pracuj.pl
- iCEA
B2C campaign of the year
- ezebra, Cube Group
- LOT
- SalesTube, Value Media
Międzynarodowymi partnerami konkursu są: Bulgarian e-Comrce Assosiation, Ecommerce Europe, Serpact.
SOCIALPRESS jest patronem medialnym wydarzenia.