reklama
Stowarzyszenie Content Marketing Polska rusza z kolejną, już trzecią edycją badania „Kondycja rynku content marketing”.
Głównym celem raportu jest diagnoza sytuacji panującej na rynku content marketing w Polsce, Jest to badanie szczególnie istotne, ponieważ pozwala określić, czego na rynku brakuje oraz w jakim kierunku należy content marketing w Polsce rozwijać.
– Dzięki ogromnemu zainteresowaniu zeszłoroczną publikacją, która nadal jest szeroko cytowana i pobierana, zdecydowaliśmy się na kontynuację badania – mówi Tomasz Wileński, członek zarządu Stowarzyszenia Content Marketing Polska. – W tym roku planujemy jeszcze większy zasięg. Naszym celem jest dotarcie do jak najszerszego grona respondentów oraz ekspertów z branży, ponieważ chcemy stworzyć rzetelny obraz kondycji rynku.
Ankietę uzupełnić można pod linkiem: Badanie Content Marketing 2024 – ankieta z Webankieta.pl.
Aby raport odzwierciedlał faktyczną sytuację panującą na rynku content marketing w Polsce, konieczna jest jak największa liczba eksperckich odpowiedzi – każda osoba, która wypełni formularz, ma zatem realny wpływ na wyniki badania. Wszyscy respondenci otrzymają także dostęp do gotowego raportu, opublikowanego na łamach portalu WirtualneMedia.pl.
Badanie wspierają liczne organizacje związane z branżą, m.in.: IAB Polska, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR czy Business Centre Club.
SOCIALPRESS jest patronem medialnym badania oraz raportu.