X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Co nowego w content marketingu? Rusza trzecia edycja raportu „Kondycja rynku content marketing”

Badanie rynku content marketingu w Polsce trwa! Stowarzyszenie Content Marketing Polska zaprasza ekspertów do współpracy nad trzecią edycją.

Co nowego w content marketingu? Rusza trzecia edycja raportu „Kondycja rynku content marketing”Badanie kondycji rynku content marketing w Polsce 2024

reklama


Stowarzyszenie Content Marketing Polska rusza z kolejną, już trzecią edycją badania „Kondycja rynku content marketing”.

Głównym celem raportu jest diagnoza sytuacji panującej na rynku content marketing w Polsce, Jest to badanie szczególnie istotne, ponieważ pozwala określić, czego na rynku brakuje oraz w jakim kierunku należy content marketing w Polsce rozwijać.

Dzięki ogromnemu zainteresowaniu zeszłoroczną publikacją, która nadal jest szeroko cytowana i pobierana, zdecydowaliśmy się na kontynuację badania – mówi Tomasz Wileński, członek zarządu Stowarzyszenia Content Marketing Polska. – W tym roku planujemy jeszcze większy zasięg. Naszym celem jest dotarcie do jak najszerszego grona respondentów oraz ekspertów z branży, ponieważ chcemy stworzyć rzetelny obraz kondycji rynku.

Ankietę uzupełnić można pod linkiem: Badanie Content Marketing 2024 – ankieta z Webankieta.pl.

Aby raport odzwierciedlał faktyczną sytuację panującą na rynku content marketing w Polsce, konieczna jest jak największa liczba eksperckich odpowiedzi – każda osoba, która wypełni formularz, ma zatem realny wpływ na wyniki badania. Wszyscy respondenci otrzymają także dostęp do gotowego raportu, opublikowanego na łamach portalu WirtualneMedia.pl.

Badanie wspierają liczne organizacje związane z branżą, m.in.: IAB Polska, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR czy Business Centre Club.

SOCIALPRESS jest patronem medialnym badania oraz raportu.

Reklama

[FM_form id="1"]