X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Allegroverse 25 – interaktywny film na 25-lecie Allegro

Z okazji 25-lecia Allegro zaprezentowało „Allegroverse 25: Legenda Allegrowicza” – interaktywną opowieść o historii platformy współtworzonej przez użytkowników.

Allegroverse 25 – interaktywny film na 25-lecie Allegroźródło: youtube.com/@allegro

reklama



Z okazji swojego 25-lecia Allegro zaprezentowało unikalny film Allegroverse 25: Legenda Allegrowicza, w którym to widz staje się bohaterem. Dzięki zastosowaniu perspektywy POV (point of view) każdy oglądający może dosłownie wejść do świata Allegroverse.

Podróż przez Allegroverse ze znanymi bohaterami

Główną przewodniczką w tej interaktywnej opowieści jest Twardowska, w której rolę wcieliła się Danuta Stenka. Jej postać symbolizuje połączenie tradycji z nowoczesnością – motyw przewodni filmu. Z humorem i charyzmą oprowadza widzów po uniwersum wykreowanym przez markę. Ponadto przypomina, że Allegro to miejsce tworzone przez społeczność, która liczy już ponad 20 milionów użytkowników.

Poza Twardowską w filmie pojawiają się także postacie znane z poprzednich kampanii Allegro. Widzowie mogą spotkać m.in. Dziadka, który uczył się angielskiego w kultowej świątecznej reklamie, oraz Jagę, Borutę czy Bazyliszka znanych z Legend Allegro. Występują także zupełnie nowi bohaterowie, tacy jak Mistrz Pay (Sebastian Dela) i Andrzej (Andrzej Grabowski).

Połączenie elementów popkultury z funkcjonalnościami platformy (Allegro Pay, Allegro Protect, One Boxy) sprawia, że produkcja jest zarówno formą podziękowania

Reklama



dla użytkowników
, jak i kreatywnym podsumowaniem historii rozwoju marki.

Innowacyjna forma narracyjna

Allegroverse 25: Legenda Allegrowicza wyróżnia się angażującą narracją, w której to widz decyduje o dalszym przebiegu zdarzeń. Całość historii podzielona jest na krótkie filmy, a pod koniec każdego z nich pojawiają się okienka z dwoma wyborami. Kliknięcie w jedno z nich powoduje przeniesienie do kolejnego fragmentu opowieści.

Perspektywa POV daje poczucie uczestnictwa w przygodzie, co pozwala na stworzenie osobistych więzi z historią marki. To nowoczesne podejście przykuwa uwagę. Pokazuje ponadto, że Allegro stawia na innowacyjność i kreatywność w komunikacji z klientami.

Za reżyserię produkcji odpowiada Kuba Michalczuk, a realizacją zajęła się firma Moon Films. Efekty specjalne i postprodukcję wykonało studio Platige Image, znane z wizualnie imponujących produkcji reklamowych. Z kolei koncepcję kreatywną i scenariusz opracowała agencja DDB Warszawa, która również odpowiada za kampanię promującą projekt w mediach społecznościowych.

Symboliczne zakończenie jubileuszowego roku

Interaktywny film Allegroverse 25: Legenda Allegrowicza jest domknięciem jubileuszowego 2024 roku i podkreśla znaczenie technologii oraz społeczności dla sukcesu marki. Połączenie humoru, nostalgii i zaawansowanych technologii po raz kolejny pozwala pokazać, że polski lider branży e-commerce stawia na innowację w polu komunikacji marketingowej.

Jak podkreśla Karolina Sytnyk, Brand Management Expert w Allegro, materiał jest hołdem dla społeczności użytkowników platformy:

– „Allegrowicze to więcej niż społeczność – to siła, która przez lata nadawała kształt Allegro. W tej kronice chcieliśmy pokazać, że to dzięki nim platforma działa i rośnie, a ich codzienne wybory mają ogromny wpływ. To film o nich i dla nich – nasz sposób na powiedzenie dziękujemy”.

Pełna wersja filmu jest dostępna na oficjalnym kanale Allegro na YouTube. Widzowie są zaproszeni do wspólnej podróży przez historię, która od 25 lat zmienia polskie zakupy online.


Reklama

Reklama

[FM_form id="1"]