Badanie zostało przeprowadzone w okresie 1 sierpnia – 15 września 2021 na platformie surveymonkey.com, a jego realizacją zajęła się firma iSlay. Objęło ono aż 153 ekspertów marketingu internetowego. Jego celem było zmierzenie wykorzystania różnych technik badawczych w Polsce. Badani otrzymali do wypełnienia ankiety. Każda z nich składała się z 6 pytań, z czego trzy pytania dawały możliwość wielokrotnego wyboru. Honorowy patronat nad badaniem sprawuje IAB Polska.
Z raportu podsumowującego wyniki badań dowiesz się:
- jakie wskaźniki mierzenia treści są najpopularniejsze?
- jaki procent badanych mierzy głębokość scrollowania strony?
- czy marketerzy badają sposoby udostępniania treści strony w kanałach publicznych i prywatnych?
- jakie kanały udostępnienia treści są badane dla strony www?
- czy respondenci badają sztuczny ruch na swoich stronach?
- czy ankietowani badają treści strony pod kątem błędów i jakich?
SOCIALPRESS jest patronem medialnym badania.