X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Jak mierzymy content marketing? Raport 2021

Twórcy internetowi, wydawcy oraz marketerzy powinni baczniej przyglądać się publikowanym przez siebie treściom i nie tylko zwracać uwagę na optymalizację podczas ich dodawania, ale również mierzyć ich skuteczność. A nie da się tego zrobić bez skutecznej kontroli treści, jak również kanałów, wyszukiwarki i samej strony, na której je publikujemy.

Jak mierzymy content marketing? Raport 2021

Stowarzyszenia Content Marketing Polska, z myślą o osobach zainteresowanych marketingiem treści, działach marketingu, agencjach digital oraz wydawcach on-line, przeprowadziło badanie na temat mierzenie content marketingu w Polsce.

badanie mierzalnosci content marketingu SCMPBadanie zostało przeprowadzone w okresie 1 sierpnia – 15 września 2021 na platformie surveymonkey.com, a jego realizacją zajęła się firma iSlay. Objęło ono aż 153 ekspertów marketingu internetowego. Jego celem było zmierzenie wykorzystania różnych technik badawczych w Polsce. Badani otrzymali do wypełnienia ankiety. Każda z nich składała się z 6 pytań, z czego trzy pytania dawały możliwość wielokrotnego wyboru. Honorowy patronat nad badaniem sprawuje IAB Polska.

Z raportu podsumowującego wyniki badań dowiesz się:

  • jakie wskaźniki mierzenia treści są najpopularniejsze?
  • jaki procent badanych mierzy głębokość scrollowania strony?
  • czy marketerzy badają sposoby udostępniania treści strony w kanałach publicznych i prywatnych?
  • jakie kanały udostępnienia treści są badane dla strony www?
  • czy respondenci badają sztuczny ruch na swoich stronach?
  • czy ankietowani badają treści strony pod kątem błędów i jakich?

SOCIALPRESS jest patronem medialnym badania.