X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

ContentHouse odpowiada za działania strategiczne oraz komunikację digital marki Phillips-Medisize

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

Phillips-Medisize Polska strona rekrutacyjnaPhillips-Medisize Polska strona rekrutacyjna

reklama


ContentHouse rozpoczyna stałą współpracę z Phillips-Medisize, jednym z wiodących globalnych dostawców innowacyjnych produktów oraz rozwiązań dla branży farmaceutycznej, urządzeń medycznych i diagnostyki. W ramach współpracy agencja zajmuje się tworzeniem strategii komunikacji digital w oparciu o content marketing.

Na realizowane działania składa się między innymi budowa serwisu phillipsmedisize.pl, a także stworzenie w jego obrębie chatbota rekrutacyjnego, który dzięki swojej atrakcyjnej formie będzie wsparciem w zakresie rekrutacji do zakładu produkcyjnego powstającego w Siemianowicach Śląskich.

Do zadań agencji należy również planowanie oraz realizacja kampanii mediowych, w tym uruchomienie kanałów komunikacji w social media na takich platformach jak: Facebook, LinkedIn, Instagram oraz YouTube.

Kolejne ważne elementy prac ContentHouse to działania z zakresu performance content marketingu, employer brandingu i social media. Zespół ContentHouse zajmuje się również tworzeniem serii artykułów o charakterze edukacyjnym. Za opracowanie specjalistycznych treści na stronę odpowiada doświadczony zespół dziennikarzy agencji ContentHouse, wyspecjalizowanych w branży medycyny i farmacji.

Phillips-Medisize Poland zdecydował się na współprace z ContentHouse po bardzo profesjonalnym przedstawieniu oferty wsparcia działań marketingowych, która została „uszyta” na miarę naszych potrzeb. Celem współpracy jest wypromowanie marki Phillips-Medisize Poland, szczególnie na rynku lokalnym, jako pracodawcy z wyboru, ale również wiarygodnego partnera biznesowego. Agencja jest elastyczna i dostosowuje się do naszych potrzeb oraz oczekiwań. Z pełnym przekonaniem mogę polecić ContentHouse jako rzetelnego partnera biznesowegomówi Agnieszka Zbierzchowska HR Manager w Phillips-Medisize.

Powierzenie ContentHouse misji formowania strategii i obsługi komunikacji digital Phillips-Medisize to dla nas wyraz najwyższego zaufania ze strony Grupy Molex. Firma ta do tej pory nie prowadziła żadnych działań marketingowych na rynku europejskim, więc wspólnie z zespołem Phillips-Medisize będziemy w naszym kraju przecierać marketingowe szlaki na naszym kontynenciemówi Grzegorz Miłkowski, CEO w ContentHouse.

Po stronie agencji działania prowadzone są przez zespół PR & Content Marketing pod kierownictwem Michała Grzebyka. Za całokształt działań strategicznych oraz ich taktyczną egzekucję odpowiedzialny jest Przemysław Henzel, natomiast koordynacją współpracy z Klientem zajmie się Account Manager, Wioleta Zimmer.

Phillips-Medisize – dywizja medyczna i farmaceutyczna należąca do Grupy Molex, będąca częścią Grupy KOCH INDUSTRIES, cieszy się zaufaniem klientów od prawie 60 lat. Firma zatrudnia ponad 5 000 pracowników w 26 lokalizacjach w 10 krajach. W sierpniu 2019 roku została założona spółka Phillips-Medisize Poland sp. z o.o. Aktualnie prowadzone są działania związane z budową zakładu produkcyjnego w Siemianowicach Śląskich.