ContentHouse kontynuuje i rozszerza współpracę z drugim największym wydawcą książek na świecie – HarperCollins Publishers. Dla polskiego oddziału marki agencja przygotowała serwis contentowy dedykowany rodzicom, nauczycielom oraz pracownikom bibliotek.
Nagroda Specjalna redakcji Media&Marketing Polska dla ContentHouse została przyznana za niezmiennie znakomite wyniki satysfakcji klientów.
Portfolio agencji poszerzyło się o Klienta z branży zdalnej edukacji. ContentHouse jest odpowiedzialny za realizację działań contentmarketingowych dla platformy nauki języka angielskiego Tutlo.
Agencja content marketingowa kontynuuje i rozszerza współpracę z czołowym producentem soczewek kontaktowych, firmą Bausch Health Poland.
Do zespołu agencji dołącza doświadczona accountka Diana Barczyk. Ma zadbać o rozwój działu Client Service oraz obsługę nowych klientów.
Organizacja pracodawców prywatnych Business Centre Club po raz kolejny nagrodziła najbardziej innowacyjne firmy w kraju. Laureatem tegorocznego konkursu Medal Europejski została Akademia Marketingu, edukacyjny program wspierający działania marketerów w całej Polsce.
Rozpoczynamy kolejny miesiąc wypełniony spotkaniami edukacyjnymi z czołowymi ekspertami. Zapraszamy na bezpłatne webinary Akademii Marketingu dotyczące audytowania działań SEO, rozwoju e-sportu, lekcje dotyczącej otwierania sklepu internetowego, a także o hostingu i elastyczności marek w mediach społecznościowych.
Agencja rozpoczyna współpracę z nowym klientem. ContentHouse odpowiedzialny jest za przygotowanie i realizację strategii content marketingowej dla polskiej platformy dostaw posiłków i zakupów – Lunching.pl.
Agencja ContentHouse rozwija dział PR & Content Marketing i planuje poszerzenie swoich kompetencji w zakresie wyspecjalizowanego content marketingu, m.in. dla branży medycznej i przemysłowej. Za te działania odpowiadać będzie Michał Grzebyk, który awansował w strukturze, zajmując stanowisko Head of PR & Content Marketing.