ContentHouse rozpoczyna współpracę z firmą Altom, jednym z największych dostawców artykułów gospodarstwa domowego – w tym porcelany, szkła stołowego oraz wyposażenia kuchni.
Do zarządu Stowarzyszenia Content Marketing Polska dołącza Grzegorz Miłkowski, CEO ContentHouse, który zajmie stanowisko wiceprezesa zarządu odpowiedzialnego za komunikację organizacji.
ContentHouse kontynuuje i rozszerza współpracę z drugim największym wydawcą książek na świecie – HarperCollins Publishers. Dla polskiego oddziału marki agencja przygotowała serwis contentowy dedykowany rodzicom, nauczycielom oraz pracownikom bibliotek.
Nagroda Specjalna redakcji Media&Marketing Polska dla ContentHouse została przyznana za niezmiennie znakomite wyniki satysfakcji klientów.
Portfolio agencji poszerzyło się o Klienta z branży zdalnej edukacji. ContentHouse jest odpowiedzialny za realizację działań contentmarketingowych dla platformy nauki języka angielskiego Tutlo.
Agencja content marketingowa kontynuuje i rozszerza współpracę z czołowym producentem soczewek kontaktowych, firmą Bausch Health Poland.