WhitePress wprowadza do modułu statystyk nowe narzędzie analityczne wspierające efektywne prowadzenie kampanii content marketingowych. W najnowszej odsłonie moduł statystyk, poza ulepszoną stroną wizualną, zyskał dostęp do nowych grup informacji, w tym do nowatorskiego wskaźnika zaangażowania czytelników.
Dobra wiadomość dla blogerów, vlogerów jak też innych twórców i influencerów w social media. Od czerwca platforma WhitePress startuje z modułem „infulencer marketing”.
Platforma WhitePress wprowadziła nowy moduł, który pozwala śledzić i analizować popularność poszczególnych artykułów i zaangażowania czytelników, które one wywołują. Jest to prawdopodobnie pierwsze tak rozbudowane narzędzie, oparte o autorską technologię WhitePress, dostępne na polskim rynku.
Firma kurierska Chronopost, będąca częścią DPD Group, zleciła realizację swojego najnowszego filmu wizerunkowemu polskiemu domowi produkcyjnemu f25. Film pod tytułem „Ciągle bliżej” powstał z okazji świąt 2015. Za projekt odpowiadała francuska agencja reklamowa KRDS Paris.
WhitePress wprowadził do swojej platformy wspierającej działania e-PR funkcję promocji notek prasowych. Każdy użytkownik wirtualnych biur prasowych udostępnionych przez WhitePress może w prosty sposób uzyskać wartościowy, tematyczny i niedrogi ruch. Jest to pierwsze takie rozwiązanie w Polsce.
OLX.pl – największy w Polsce serwis ogłoszeniowy rusza z nową kampanią „OLX Nieruchomości”. Przez cały wrzesień w telewizji i Internecie obejrzeć będzie można spot z bohaterami zachwalającymi zakup, sprzedaż, wynajem i wymianę różnych typów nieruchomości.
Agencja Mediapolis została wybrana do odnowienia wizerunku Łeba Hotel & SPA. Mediapolis odpowiada za działania marketingowe dla hotelu związane z powstaniem jego nowej strony internetowej. Współpraca ma charakter projektowy.