Dariusz Andrian i Paweł Loedl jurorami Effie Awards 2020
Dariusz Andrian, chief executive officer oraz Paweł Loedl, chief strategy officer w VMLY&R Poland, zasiadają w jury 21. edycji Effie Awards – konkursu rozwiązań, które budują biznes.
Dariusz Andrian, chief executive officer oraz Paweł Loedl, chief strategy officer w VMLY&R Poland, zasiadają w jury 21. edycji Effie Awards – konkursu rozwiązań, które budują biznes.
Marka Lubella, należąca do koncernu Maspex, wraz z agencją VMLY&R zachęca do pozostania w domach, jednocześnie ciesząc się smakiem wspólnego gotowania. W projekcie biorą udział najpopularniejsi polscy influencerzy. Za pomocą Instagrama od początku maja zachęcają Polaków do poznawania nowych przepisów oraz wspólnego gotowania w czasie kwarantanny, nie tracąc przy tym największej wartości posiłków – wspólnego celebrowania kulinarnych momentów.
Maj w polskim Internecie upływa pod hasłem #Hot16Challenge2. Do akcji dołączają marki, a wśród nich trzy z portfolio agencji VMLY&R.
Drugi rok z rzędu sieć VMLY&R została określona mianem "Agency to Watch" w rankingu Agency A-List, ogłaszanym co roku przez magazyn „Ad Age”.
Pełne dobrej energii, miliona pomysłów na siebie, wszystkich małych pasji i wielkich radości. Takie właśnie są nasze mieszkania i domy. W najnowszej kampanii IKEA zachęca do pozostania w domu dzieląc się pomysłami, by stało się to trochę łatwiejsze. Nasz dom kochamy zawsze – #niechzyjedom.
Dawid Szczepaniak, executive creative director i partner w VMLY&R Poland, został szefem grupy jurorskiej Communication największego konkursu kreatywności w Polsce – KTR.
Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce ruszyło z nową kampanią, w której zachęca do przekazywania 1% podatku na rzecz opuszczonych i osieroconych dzieci. Seria reportażowych spotów opisuje historie dorosłych podopiecznych Stowarzyszenia, którzy opowiadają o swojej drodze do dorosłości i o roli, jaką w ich życiu odegrała otrzymana w Wioskach SOS opieka, miłość i poczucie bezpieczeństwa. Kampanię uzupełnia wyjątkowa sesja portretowa autorstwa Zuzy Krajewskiej.
Portal FastCompany.com przygotował zestawienie 10-ciu liderów w branży reklamowej, opierając się na innowacyjności ich ostatnich działań. Wśród wyróżnionych znalazła się sieć VMLY&R. Jako uzasadnienie decyzji portal wymienia kampanię „Ostatni Twój Weekend” realizowaną przez polski oddział agencji oraz projekt realizowany dla Google i sieci Domino’s przez nowojorskie biuro VMLY&R.
Dawid Szczepaniak, executive creative director w VMLY&R Poland, zawalczy o tytuł AD WO/MAN Roku w kategorii Agencje reklamowe. Wśród nominowanych w plebiscycie magazynu "Press" znalazły się największe nazwiska z polskiej branży reklamowej.
Młodzi, zdolni i kreatywni z VMLY&R Poland tworzą aż 10 zespołów biorących udział w eliminacjach Young Creatives Cannes 2020.